Uğur Derin Dondurucu Bölge Müdürlüğü ve Müşteri Hizmetleri

Published by: 27

Müsteri Hizmetleri ve Bölge Müdürlükleri Telefon Numarası

Uğur Derin Dondurucu

Aldığınız ürünlerde ki kalite ve hizmetler ile ilgili  soruların  cevaplarını en kısa sürüde  cevaplanacağı yer, isteklerin dikkatece alınacağı ve şikayetleriniz  iletişim ile  gönderme kolaylığı …. ve bunların hepsi  kalite ve hizmete  yansımaktadır.

Şunu asla unutmayalım yapılanyaşlıkları asla göz yummayalım  ve şikayet ve istekleri bildirelim.

 

GENEL MÜDÜRLÜK

Devlet Yolu No:36 Nazilli-AYDIN-TÜRKİYE

  • 0 (256) 316 10 00 (30 HAT)
  • 0 (256) 316 10 31 (6 HAT)
Uğur Derin Dondurucu İSTANBUL BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ

Beşyol Telsizler Fabrikalar Cad. No:13 Sefaköy – İSTANBUL – TÜRKİYE

  • 0 (212) 624 32 28 (5 H)
  • 0 (212) 598 94 26

27 comments

  1. TURKER TEMIZER

    25.11 20011tarihinde İZMİR-BORNAVA VESKO TİC. ADLI YETKİLİ SATICINIZDAN ALDIĞIM EVİ TİPİ DERİN DONDURUCUYU ALDIKTAN 7 GUN SONRA KURBAN BAYRAMI AREFESİNDE ÇALISTIRIP 1GUN SONRA İÇİNİ DOLDURDUK.DİFRİZİMİZ 3 GUN SONRA KIRMIZI ARIZA LAMBASI YANDI.SERVİSİNİZİN GELMESINİ İSTEDİMİZDE BİZE TELELEFFONDA İÇİNİ BOŞALTIN, 1GUN DİNLEWNDİRİN,KAPAĞI AÇIP KAPAYIN VB.GİBİ ÖNERİLERDE BULUNUP İLGİLENMEDİLER.BİR SURE SONRA EVİMİZİN LAMBASININ IŞĞININ TİTREŞTİNİ GÖRDUK ELEKTRİKÇİ ÇAĞIRIP KONTROL ETİRDİĞİMİZDE TESİSATTA HİÇBİR SORUN OLMADINI VE DENGESİZLİĞİN DERİN DONDURUCUMUZDAN KAYNAKLANDIĞINI ÖĞRENDİK VE TEKRAR SERVİSİNİZI ARADIK VE GELİP BAKTIKLARINDA 25 GUNLUK OLMUŞ OLAN DERİN DONDURUCUMUZUN MOTORUNUN DEĞİŞMESİ GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLER VE BİZDE DAHA HİÇ KULANMADIĞIMIZ CIHAZIMIZIN MOTORU YERİNE KOMPLE DEĞİŞMESİ İÇİN GEREĞİNİN YAPLMASINI RİCA EDİYORUMM…

  2. MESUT AY

    2008 yılında Balıkesir UĞUR Bayiinden BK200 yatay derin dondurucu aldım.4 yıldır her 6 ayda bir kondansatörü yanıyor 100 tl para veriyorum.gösterge ampulü patlıyor 50krş luk ampule 30 tl servis ücreti verip değiştiriyorlar.4 yıl önce aldğım bayiyi arıyorum yerinde ekmek fırını var ne yapmalıyım bilmiyorum,Kendi kendime karar aldım ya rica edip değişmesini isteyeceğim yada Başka bir marka sıfır derin dondurucu almayı düşünüyorum.Yazıklar olsun verdiğim parayı haketmeyenlere.
    Saygılarımla
    Mesut Ay
    Tel:0 266 245 55 71
    Cep:0 532 615 83 45

  3. SERAP ŞARLİ

    21 Eylül 2011 tarihin de Düzce den ev tipi derin dondurucu aldım.dolabın kapağı tam olarak kapanmıyor lastikle dolap arasın da açıklık var. Dondurucuyu aldım alalı elektirik faturam iki kat arttı sürekli servis çağırıyorum saç kurutma makinası ile lastiği yumuşatıp gidiyorlar 1 saat sonra lastik tekrar tutmuyor.servis yeni kapak getirdi taktı fakat o da çözüm olmadı.Fabrikayı arıyorum kışın havalar soğuk olduğu için kapağın tutmadığını yazın kapanacağını söylüyorlar ben bu dondurucuyu yazın zaten kullanmayacağım bana kışın lazımdı.servis tekrar gelip fotoğraflarını çekti servis ve fabrika dondurucu da sorun olmadığını söyledi.Karanlıkta dondurucunun içine fener yakıp kapağınıkapattığımda kapağın lastiklerinden içerdeki ışık görünüyor. Dolaptan da servisten de hiç memnun değilim. Dolabın yenisiyle değiştirilmesini rica ediyorum lütfen dolabın arızalı olduğunu kabul edin

    1. Anonim

      BEN SERAP ŞARLİ DÜZCE DEN ALDIĞIM DONDURUCU HAKKINDA ŞİKAYETLERİMİ BELİRTMİŞTİM FAKAT TELEFON NUMARASI YAZACAK YER KALMADI ŞİMDİ YAZIYORUM LÜTFEN İLGİLENİN TEL:05056544761

    2. doğan

      Serap hanım , ben de derin dondurucu alacağım. beni aydınlatmak amacıyla ne marka ve ne model almıştınız. bize de bildirin ki aynı hataya bizde düşmeyelim lütfen. teşekkür ederim Serap Hanım.

  4. mahmut köroğlu

    ad mahmut köroglu istanbuldan bende 130 bin adet beyaz eşya yapımında kullanılan ham madde silisyum var faturalı numunede getırebılım satmak istıyorum ama satamıyorum yardmcı olun lütfen tlf bek tlf no 535 4269419

  5. Anonim

    ben ev tipi derin dondurucunuzu bir yıl önce aldım ilk sene kırmızı lambası yanıyor diye servis elemanlarıyla baya sorun yaşadık şimdi yine kırmızı düğme yanıyor ve çok kötü sallanarak ses çıkarıyor komşularım en ucuz ve kalitesiz dondurucuları yıllardır kullanıyorhiç bir sorunları yok ben en iyisi diye uğuru tercih ettim çok pişmanım sürekli bozuluyor arızası olsada servisin ve müdürlüğün ilgilenmediğini gördüm hiç olmazsa ürününüzün arkasında durun lütfen ya düzgün yapılsın yada yenisini istiyorum tel 0534 387 80 36

  6. CEVAT CEYLAN

    AFYONKARAHİSAR SAATÇİOĞLU’DAN UGUR UCF 410 SSL DERİNDONDURUCU ALDIK.11 TEMMUZDA SATIN ALDIĞIMIZ YERDEN GETİRDİLER VE YANINDA TEKNİK SERVİSDEN DE GELMİŞLER. FİŞİ PİRİZE TAKIP ‘BAK DONDURUCUNUZ ÇALIŞIYOR,SOĞUTTU’ DEYİP FİŞİNİ PİRİZDEN ÇEKİP ‘EŞİNİZ GELDİĞİNDE DOLBI SİLİP BOŞ OLARAK 5-6 SAAT ÇALIŞTIRDIKTAN SONRA MALZEMELERİNİZİ KOYUN’ DEMİŞLER. BİZ O GÜN TATİLE GİDECEĞİMİZ İÇİN BEN TATİL DÖNÜŞÜ 21 TEMMUZ’DA TEMİZLEYİP FİŞİNİ TAKTIM.6 SAAT SONRA GİDİP BAKTIĞIMDA DONDURUCUNUN ÇALIŞMADIĞINI GÖRDÜK.
    23 TEMMUZ’DA YETKİLİ SERVİSİ ARADIM VE GELİP BAKTILAR. ‘MOTORU ARIZALI,YARIN SAAT 9’DA GELİP DEĞİŞTİRECEĞİZ’ DEDİLER.KULLANMADIĞIMIZ DERİN DONDURUCUNUN NİYE BİZDE MOTORU DĞİŞTİRİLİYOR. NİYE ALINIP YENİSİYLE DEĞİŞTİRİLMİYOR?
    HİÇ KULLANMADIĞIMIZ DONDURUCUNUN MOTORU YERİNE KOMPLE DEĞİŞTİRİLMESİNİ İSTİYORUM.ARIZALI VE ELEKTRİK TASARRUFU NE OLACAĞINI BİLMEDİĞİM CİHAZ İSTEMİYORUM.
    GEREĞİNİ ARZ EDRİM.TEL:O5427224322

  7. Anonim

    23/07/2012 tarihinde derin dondurucu aldım aldığım günden beri servis gelecek 4 gün oldu aradığımızda bugün muhakkak gelecek diyor ve yine gelmiyor aldığınız para haram olsun

  8. Anonim

    bundan sonra uğur dein dondurucu almayın arkadaşlar hepsi dolndırıcı garantlı ürünü kapsamıyor diyorlar ne anladın garantısından ozaman haram olsun aldığinız paralar

  9. mustafa ertürk

    2009 yılı ağustos ayı sonunda derin dondurucu aldım. üç yıldır kullaenmaktayım. bu süre zarfında iki defa servis geldi. Burdur ilinde en son 22.07.2011 tarihinde kopmrasörü değiştirdiler. gittiler bu tarihten beri alarm (kırmızı) ışığı yanıyor. servise haber verdiğim halde hala gelmediler. ne yapmak gerekir? hukuki süreçmi başlatalım.kümesmi yapalım

  10. TURGUT GÜNEŞ

    28/08/2012 TARİHİNDE SSL 210 DERİN DONDURUCU ALDIM.KURULUM İÇİN İZMİR BALÇOVA SERVİSİNİZİ ARADIM.BUKADAR LAKAYİT VE SORUMSUZ BİR SERVİS GÖRMEDİM.KURULUMUN HANGİ GÜM OLACAĞINI DAHİ SÖYLEYEMİYORLAR.BU KADAR PİYASADA İSİM YAPMIŞ KALİTELİ VE GÜZEL ÜRÜNLERİNİZ VAR FAKAT SERVİSLİK VERDİĞİNİZ BALÇOVA SERVİSİ BEŞ PARA ETMEZ…DAHA İŞİNİNİ SEVEN VE ÜRÜNLERİNİZİN KALİTESİNİ DÜŞÜRMEYECEK SERVİSLERLE ÇALIŞIRSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUZ…

  11. isimsiz

    derin dondurucu aldık ama kapağı vakuumlama yapmıyor kilidi kırık çıktı servisi çağırdık kaç gündür gelmiyor hem itibarınızı hem bizi kurtarın çünkü çalışanlarınız yüzünden itibarınız düşüyor daha olmadı uğur ismini televizyonlara taşıyacağız bayilik verdiğiniz yerleri kontrol edin onların altında bir araba ora senin bura benim geziyolar sonrada servis yoğun deyip işin içinden çıkıyorlar

  12. isimsiz

    kampanyadan faydalanıp dondurucu alalım dedik ama ankarada bayisi olduğunu söyleyen zat fiyatın üstünde satıyor bizde gerçek fiyatının 733 tl olduğunu aldıktan sonra öğrendik bizden alınan 793tl aldığı para haram olsun.lütfen ilgilenin özelliklede servisler müşterileri canından bezdiriyor .lütfen yazılan yorumları cevapsız bırakmayın yada herkes tüketici haklarına başvursun bizim yerimize onlar ilgilensin konuyla lütfen geçiştirmeyin yoksa haberlerde izlersiniz uğur dondurucularınızı

  13. isimsiz

    iki gün sonunda zor olsada sorunumuzu hallettiler.şikayetimi çağrı merkezine bildirdim sağolsunlar hemen gerekeni yaptılar.kampanyalı üründe kredi kartı kullandığımız için fiyatında artma oluyormuş.

  14. B.Kağan ÇELİK

    Aankara Etimesgut’da ikamet ertmekteyim. 2 yıl önce aldığım ev tipi UĞUR marka derin dondurucu arıza ypatı. ANKARA YENİMAHALLE R.GANDİ CAD.NO:59 SAYILı yerde Ziya KADEROĞLU’na ait UĞUR YETKİLİ SERVİSİNİ arayarak bilgi verdim. Gelen ekip dondurucunun MOTORUNUN yandığını değişmesi gerektiğini söyleyerek gittiler. Sözde yetkili olan servisten arayan ve bilgi veren olmadı. Ben aradığımda sipariş verildiğini motor gelince takacaklarını söylediler. 5-6 gün sonra tekrar aradığımda motorun seri numarası istendi. bir süre sonra 08.10.2012 günü tekrar aradığımda bu gün ekip yetiştirirsr gelecek yeyişmezse birgün sonra gelecekleri beyan edildi. 09.10.2012 günü aradığımda yanlışlık olmuş motor seri numarası tekrar istendi verdim. 16.10.2012 günü gelinecek dendi ve gelen olmadı. aradığımda malzeme gelmedi gelsince arızayı gidereceklerini beyan ettiler. ben ilk defa UĞUR MARKA ÜRÜN ALDIM AMA ARTIK UĞUR İSMİNİ DAHİ DUYMAK İSTEMİYORUM. SÖZDE YETKİLİ SERVİSİNİZİ HANGİ KRİTERLERE GÖRE BELİRYORSUNUZ. İNSANLARI OYALAYAN, İŞİN EHLİ OLMAYAN, İYİ YALAN SÖYLEYEN MÜŞTERİYİ MAĞDUR EDEN ZİHNİYETLEMİ BELİRLİYORSUNUZ. EĞER BÖYLE BİR DÜŞÜNCENİZ YOKSA NEDEN BU ŞAHISLARDAN YETKİYİ ALMIYORSUNUZ. DERHAL MAĞDURİYETİMİN GİDERİLMESİNİ AKSİ TAKTİRDE HEM SİZİN HEMDE YETKİLİ KILDIĞINIZ O SERVİSİN HAKKINA İLGİLİ YERLERE GEREKLİ ŞİKAYETLER YAPILACAKTIR

  15. doğan

    Serap Hanım. bizi aydınlatmak amacıyla ne marka ve ne model aldınız. bize de bildirin ki bizlerde aynı hatayı yapmayalım lütfen. teşekkür ederim Serap Hanım.

  16. dilaver adıyaman

    BİZ 12.11.2012 TARİHİNDE UGUR DERİN DONDURUCU ALDIK .950 TL KARŞILIGINDA.BU ÜRÜN SERVİS DEGİL SATIN ALDIGIMIZ FİRMA GETİRDİ .FİRMAYA SORDUK SİZ NEDEN GETİRDİNİZ DİYE BİZE VERDİKLERİ CEVAP SERVİSTEN ALDIK.EVİMİZE GELDİ MAKİNA TELEFON AÇTILAR MAGAZAYA BİZ Mİ AÇALIM SERVİS Mİ GELSİN DİYE SİZ AÇIN DİYE TALİMAT GELDİ ..KUTUSUNDAN ÇIKARDILAR ÖNDEN DARBELİ ÇIKTI.BİZE DEDİLER Kİ 1 SAAT SONRA İSTEDİGİNİZ ÜRÜNÜ KOYUN.ŞOKLAMAYI DA ÇALIŞTIRMADILAR DAHA SONRA MEMNUN KALMAZSANIZ ÜRÜNÜ DEGİŞTİREBİLİRSİNİZ DEDİLER .FAKAT ŞİMDİ KABUL ETMİYORLAR.DAHA SONRA BİZ O GÜN MAKİNANIN GELDİGİ GÜN AKŞAMI SERVİSİ ARADIK SERVİS GELDİ.BİZE 1 SAAT DEMİŞLERDİ SERVİS ELEMANI 8 SAAT DEDİ ŞOKLAMAYI DA ÇALIŞTIRDI BU ARADA ANLADIK Kİ MAGAZADAN GELENLER BİZE YANLIŞ BİLGİ VERMİŞ.MAKİNENİN HAVALANDIRMA KAPAGI DA SAGLAM DEGİL .BİLGİNİZE ARZ EDER BU OLAYDAN CEVAP BEKLEMEKTEYİZ.(05342347860)BEŞPARMAK MAH SÜLEYMAN NAZİF CAD .NO:94-3

  17. Candan Karcı

    Ben iş yerimiz için 130 ssl uğur derin dondurucu aldım fakat kırmızı lamba bi türlü sönmedi ve dondurucudan sürekli tık tık sesleri geliyordu.Servise haber verdim ,sağolsunlar içinin yiyecek dolu olduğunu anlatınca işin aciliyetini anladılar hemen geldiler.Gerekli bakımdan sonra motor arızası çıktı.Hemen uğur derin dondurucu müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım .
    Sorunumla ilgilenen tüm Uğur derin dondurucu yetkililerinden ALlah razı olsun ,hepsine de çok teşekkür ederim,hemen ertesi gün yeni dolap gönderdiler servis aracılığıyla.Artık dolabım çok güzel çalışıyor,inşaALlah böyle devam eder.
    Bu arada izmir Bornovada hizmet veren Ersa Soğutma Servisine de çalışmalarındaki titizliklerinden dolayı çok teşekkür ederim.

  18. Anonim

    slm derin dondurucumun sarı lambası 6 aydır sürekli yanıyor sebebini bilen varsa bi yardımcı olabilirmisinizacaba.tşkler tel:0536 767 11 66

  19. Mehmet ALİ SÜZER

    Dün akşam saatlerinde bozulan buz makinamız servise bildirildi ,fakat suat bey hızır gibi yetişti ilgi ve alaksından dolayı saut beye çok teşekkür ediyorum ,

    Saygılarımla,
    Mehmet ALİ SÜZER
    Şanlıurfa,Pasaport pizza

  20. süheyla ÖKMEN

    04.09.2009 yıllında uğur derin dondurucu aldım çok menmundum herkese tavsiye ettim ama 23.02.2013 günü durup dururken kırmızı ikaz lambası yandı yanınca servisi aradım gelip baktılar evde anlayamadılar motor yanmış olabilir deyip götürelim dediler tarafımıza 450 fiat çıkardılar derin dondurucunun bu kadar kısa sürede motor yanmasına bir anlam veremedim ben bu fiatı ödeyemem yenisini de alamam şu anda dolabın içindeiler bozuldu motor bu kadarmı pahalı veremedik. yazılardan anlıyorum motor sorunu çok fazla magduriyetimin giderilmesini arz ederim bu fiatın üzerine az daha miktar verip yenisini alınır. 05363356753

  21. Suat Sever

    Merhaba,

    Pastanemde, dondurma yapımında kullanılan, iyi durumda Uğur L 55 ve L 110 pastörize makinaleri var.Bu makinaleri satıp yerine dondurma karıştırıcısı almak istiyorum.Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz.

    Teşekkürler

  22. ilker demirtaş

    arkadaşların tavsıyesı uzerıne aldıgım derın ugur dondurucu garantısdı bıttıgı hafta motoru yanıyor ve bozuluyor yazıklar olsun yaptınız urune ve 350 lıra servısten motor deyısım ucretı ıstenıyor bu paranın nasıl kazanıldından haberınız yok yada sızın kafanız guzel maduretım gıderılmesını ıstıyorum..

  23. selim

    kolay gelsin geçen sene derin dondurucu aldımkurban bayramında etlerimi dondurmadığı gibi kokuttu servis geldi hiçbişeyi yok önceden açmadınız dedi tamam dedik bu sene 1 sene boyunce çalıştı yine kurbanda etlerimi koyup şoklamaya bastım kırmızı ışık yandı etleri dondurmadığı gibi içindeki donuk malzemelride çözüp altından su akıttı servise ulaşamadım henüz aramaya devam ediyorum ben zaten sırf etler için almıştım iki senedir maf ediyor

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*