İstikbal Müşteri Hizmetleri, İstikbal Şikayet

Published by: 31

Ülkemizin önemli mobilya üreticilerinden olan İstikbal, ürünlerindeki kalite kadar müşteri iletişimine önem vermesiyle dikkat çekiyor. 444 33 44 numaralı telefondan ulaşabileceğiniz İstikbal Müşteri Hizmetlerine ürünlerle ilgili meydana gelen sorun ve taleplerinizi iletebilirsiniz.

Müşteri hizmetleri çağrı merkezinin yanında bulunduğunuz bölgedeki servis müdürlüklerine de başvurabilir istek ve önerilerinizin bayiler aracılığıyla daha çabuk şekilde çözüme kavuşmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca İstikbal’in web sayfası www.istikbal.com.tr adresinden tüm ürünleri görebilir, ürün katalogları, kampanya ürünleri ve istikbal reklam filmleri bağlantıları sayesinde ürünlerin fiyat ve kampanya takibi yapabilirsiniz.

Türkiye’nin farklı bölgelerinde bulunan İstikbal Showroom’larında satın almak istediğiniz mobilyayı dokunarak görebilir hayalinizin ne şekilde gerçeğe döndüğünü hissedebilirsiniz.

İstikbal tarafından sağlanan “evini internette tasarla” sloganıyla yola çıkan Webroom hizmetiyle İstikbal’in Oturma Grupları, Panel Mobilya, Yatak ve Bazalar, Aksesuar ürünlerinin yanında Deco ürünlerini kullanarak hayallerinizdeki evi tasarlayabilirsiniz.

Ücretsiz kurulum ve uygun ödeme seçenekleriyle tüketici dostu olan İstikbal’in teknolojiyi takip ettiğini gösteren yeniliklerinden olan Facebook sayfasını takip ederek kampanya ve fırsatlardan ilk haberdar olan siz olabilirsiniz.

31 comments

  1. sema bilgin

    istikbalden koltuk takımı aldık 1 yıl içinde kuması yırtıldı garanti kapsamında yaptırdık döşemesını komple değiştirmişler fakat gelen döşeme oturmadı kenarlarında ve arkasında ciddi boşluklar var bizim sorunumuzla ılgılenılmıyor defalarca aramamıza ragmen bizi aylardır oyalıyolar birdaha istikbalın kapısından adım atmam bu neya guvendık aldık rezıl ettıler bizi aylardır ugrasıyoruz cok pişmanım istikbalden bişey aldıgım için bidaha da asla cesaret edemem istikbalden bişey almaya üstelik cok kişi var şikayetcı olan satarken iyi ondan sonra bınbır cırkeflık

    1. dilek

      bende koltuk takımı sandalye aldım koltuklar 2 ay içerisinde ezildi çöktü berbat oldu sandalyenn arka kısmı salanıyor değişim yapmıyorlar 4 ay oldu bekliyoruz birdahamı asla herkezi soğuttum zaten arkasında duran yok sadece satarken iyi allah bildiği gibi yapsın bu kadar adı sanı olmayan koltuklar bunlardan bin kat iyidir

    2. abdurrahman saraçoğlu

      istikbal mobilyadan salon takımı aldım. 1 yıl sonra dökülmeye başladı. defalarca başvurduğum halde muhatap bulamadım. satış yapan bayi sorumlu biz degiliz servis diyor. topu birbirlerina atıyorlar. İSTİKBAL MOBİLYA SAHİPLERİNE HAKKIMI HARAM EDİYORUM.

  2. Murat Tosun

    Sema Hanım beni endişelendirdi.
    Aynı şikayet ile 1 aydır bekliyorum tamir gerçekleşmedi.
    Hatta tamir oluncada estetik sorunlar oluştuğunu anlıyorum.
    Gidip elin işveçlisine amerikalısına mı para verlim mobilya için bilmiyorum.
    Tüketicinin yerli mal ,milli sermaye sadakatı niçin suistimal ediliyor ki yazık yani daha uzaya gideceğiz ama daha koltuk yapamadık…çok yazık

  3. Esma Can

    16mart’da melita takımı aldım.istemediğim halde teşhir geldi.yenisini getirttik oda kusurlu.iade edip başka şubenizden başka model almak istiyorum.exper gelmeden iade edemezmiyim?kaliteli ün yapmış markadan böyle bir sorun olmaması gerekirdi.lütfen dikkate alın

  4. Yıldıray Çınar

    9 ağustos 2011 tarihinde aldığım halıyı eve getirdiğimizde halının yırtık olduğunu tespit ettik. servisini çağırdık. fabrikaya gönderdiler fakat tekrar bize aynı şekilde geri döndü.Kullanım hatası olduğu söylendi. kullanılmayan bir şeyin kullanım hatası nasıl oluyor anlamış değiliz. Bundan sonra da hiç bir şekilde istikbal ve ürünlerini almayacağım ve herkese de almamasını tavsiye edeceğim.

  5. İSMAİL ÇAVUŞOĞLU

    2008 ARALIK AYINDA ALMIŞ OLDUĞUM JASMİN YATAK ODASI TAKIMININ KUŞAKLARIN ÜST KISMI GARANTİ SÜRESİ BİTİMİNDEN SONRA PUL ŞEKLİNDE KALKMAYA BAŞLADI.SERVİSİ ARADIĞIMDA ÜCRETLİ OLARAK GELİP BAKABİLECEĞİNİ SÖYLEDİLER.BEN İSTİKBAL GİBİ BİR FİRMANIN MALININ ARKASINDA OLMASINI İSTİYORUM.HATA KULLANIM HATASI DEĞİLDİR.YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.

  6. burcu

    istikbalden 4.haziran 2012 tarihinde iki adet kaz tugu yastik aldim.. fakat ilk gunden itibaren kokusundan uyuyamadim. bir ay kullanip kuru temizleme yaptirdim. lakin koku ziyadesiyle kaldi. hatta daha da fazlalasti. normalin uzerinde asiri bir koku.. iki yastik 100 lira.+ 30 lira kuru temizlem
    e. istikbal buyuk bir firma. lutfen bizi madur etmeyin.

  7. bilal

    4 ay önce izmir kemalpaşa tekin a.ş den mutfak masası aldık hala gelmedi.ödemeye agustosta başlıcaz acaba ödemeye başlamadıgımız için mi gelmiyor.ürünlerdeki kalitede piyasayla aaynı istikbal sadece marka kalite degil

  8. jale akkaya

    merhaba sayın istikbal 2003 yılında almışoldugum çift kişilik bazamın yükselmesi için bir bayiye müracat ettim .benden astronomik fiyat istedi.ben emekli bir insanım yaptıramadım.ürün bilgisi selen baza 150-200 garanti belgesi no 038273-038274 ilgilenmenizi rica ederim. saygılarımla.

  9. fatih şen

    meraba ben sizden yatağın üzerine döşşek almıştım ve çöktü..lütfen geregini yapılmasını istiyorum..yapılmazsa sizi üst makamlara sikayet edecegim..insanları kandırmayın siz kendi kesenızı düsünuyorsunuz bızde kendi…sağlığımızı tehlıkeye atmayın

  10. hacı ahmet akpınar

    merhabalar yaklaşık 20 ay önce komple yatak odası ve misafir odası almıştım yatak odası takımının tuvalet aynasının çekmecesi aldıktan 3 ay sonra bozuldu son
    4 ay içerisinde servis 4 defa geldi hala sorunum çözülmedi yapıyorlar 15 gün sonra yeniden bozuluyor ürünlerin garantisi bitmek üzere. ürünün birebir değişimini ve maduriyetimin giderilmesini istiyorum .

  11. metin akduman

    Merhaba öncelikle sizingibi büyük bi firmadan beklemediğim birçok kötü davranıs ben diğer firmaları tercih etmedim çünki sizin büyük bi firma oldunuza inanıyordum ama alış veriş yaptığım da gördüm ki yönetim müşteri memnuniyeti ürün takibi yok ben sizden mobilya altım ürün teslimigeç yapıldı ve ürün hakkında hiç bit bilgi verılmeden teslimat yapıldı daha sonra ürün teslimatı yapıldıktan ıkı gün sonra urunde fabrıkasyonla ılgılı dıkıs hataları oldugunu gördüm ve size bildirdim ve sizden bi ekip geldi rapor yazdı fotoraf cektı ve yaklasık birbucuk ıkı aydır kımsenın aradıgı yok ben yetkılı servısı aradıgımda kumasın daha gelmedını soyluyorlar ve benım mobılyayı aldıgım gunden bu gune üçüncü taksıtını gunu gelmeden odedım ama sızden bu ozguvenı goremedım benım bu madurıyetımın acılen gıderılmesını aksı taktırde ılgılı makamlara gerekırse ılgılı yayınlarla negatıf reklemınızı yapıcam lutfen

  12. erdogan öztoprak

    mahmutbey yolu üzerindeki istikbal bayisine çocuk genc odası bakmaya gittim.ürünlerin toplamı 1150 tl tuttu kefil istediler.firma böyle istiyormuş.kardeşim istikbal adını kötülüyo.magazadaki eleman o kadar ilgisiz.sözde yeli marka hikaye kardeşim.

  13. BAYRAM ADIGÜZEL

    slm arkdaşlar GAZİANTEP HANDAN CENTIRDAN ÜRÜN ALDIM ÜRÜNÜ ALDIGIM GÜNDEN BERİ ÜRÜN FABRİKADA SERVİSTE SADECE ŞUKADARINI SÖYLEYİM MAGZA SAHİBİ ÜRÜNÜ SATANA KADAR SATIKTAN SORA HİÇ GARANTİSİ YOK GİT DERDİNİ FABRİKAYA YADA SERVİSE ANLAT DİYOR HİÇ BÖYLE ESNAF GÖRDÜNÜZMÜ BİRGÜN YOLUNUZ ŞAŞARSA SAKIN DÜŞMEYİN

  14. murat ok

    istikbal mi midem bulanıyor koltukları mağfettiler 4sefer servise gidip geldi rezil ettiler tüketici haklarına baş vurrucam bakalım insanları nasıl aptal yerine sokuyorlar er mi yaman beymi insanlar kolay para kazanmıyor

  15. ahmet kaya

    Nisan ayında oturma gurubu aldık.Kolları ahşap bize defolu geldi.Kaç defa söylediğimize rağmen bize yardımcı olmadılar.Bunu istikbal gibi bir markadan beklemezdik.Tüketici haklarına gitmeden lütfen ilgililer bir an önce bize dönsün lütfen.

  16. ayşegül

    köşe takım aldım oda küçük olduğu için odaya sığmadı aradık bir küçüğünü almak istedik ama değişim yok dediler ve kolunu çıkardık yine de sığmadı söyledik ama
    hiç umursamadılar…

  17. volkan yıldırım

    evimin tamamını istikbalden düzdüm ama geçenlerde rüya oturma gurubumda oluşan deri yırtılmasını servise billdirmeme rağmen servis ne gelir oldu nede gider para istemesini masrafı daha telefonda istemeyi biliyorlar ama icraat yok bakalım nezaman gelecek bu servis anlıyacağınız paramla rezil oluyorum peki sorarım İSTİKBAL YETKİLİLERİNE BEN NEDEN BU MARKAYI SEÇTİM,,,

  18. İSMAİL LALE

    24.07.2012 Tarihinde tüm ev mobiyamı aldım.04.10.2012 de eşyalarımı getimeye başladılar gelen mobilyalar defolu ve hasrlı.Yemek masası 2 kez geldi kulanmadığım halde 2. gelen masayı servis tamir yapıp tekrar getirecekmiş.Zigon sehba 3lü oturma gurubu aldığım mobilyadan rengi farklı geldi.Oturma odsı takımının yastıkları defolu.Konsol çekmeçesi defolu.İstikbal adı istilbal.Bu gün 98 gün oldu halen aldığım mobilyada oturamıyorum.Optimal istikbal müdürü ALİ KÖMÜR bu gün eşyalar niye gelmediğini sorunca mağazada üzerime beni dövmek için yürüyor.yanında güvenlik olduğu için.Daha öncedende telefonla görüşürken telefonu yüzüme kapattı bu kişi ordo İSTİKBALİ TEMSİL EDİYOR.Bu sorunlar için mail attım karşımda muhatap bulamadı.25000 TL lik alış verişin karşığı BANA AKLINCA DAYAK ATACAK GÜVENLİĞİN YANINDA HERHALDE HİÇ DAYAK YEMEMİŞ.BENDEN ALDIĞI PARA ZEHRİ ZIKKIM OLSUN PARANIN HAYRINI GÖMESİLER.Müdür ali KÖMÜR ün yularını çok uzatmışlar veya sen DEFOLU MOBİLYA sat itiraz eden olursa GÜVELİK ÇAĞIR DAYAK AT DİYORLAR herhalde.ALLAHIN TOKATINDAN HABERLERİ YOK.BENİ BURUMA DÜŞÜRENLERİ ALLAHA havale ediyorum.

  19. YILMAZ ERDAL

    8 ay önce istikbal’den bir yatak aldım. Yatağın pedinin kaydığını ve 7-10 gün içinde tamirini yapıp getireceklerini söylediler. ben 10 gün nerede yatacağım diye sorduğumda size yedek yatak vereceğiz dediler.ben bir başkasının yattığı yatakta (hijyen ne durumda olacak bilmiyorum)neden yatacağım ürünün yenisini istiyorum dediğimde bzi birşey yapamayız dediler, İstikbal firmasının 10 YIL GARANTİ verdiği yatak için yapacağı bu kadar mı? 10 YIL garanti verilen bir ürün 8 ayda bozulabilitr mi?
    ben yatağın değiştirilmesini istiyorum.

  20. şerife bayram

    Merhaba
    2 sene önce aldığım yemek masası takımının 3 tane sandelyesinde derisinde açılmalar mevcut evde çocuk yok,belki 1/2 kez misafir için açtığım masa sandelyesi gelen servisin tüketici hatası diye rapor tutması şaşırtıcı doğrusu şunu anladımdi istikbalde diğer a/b kuruluşlar gibi ürünü satana kadar sattıktan sonra malının arkadında durmayan bir firma tabiki benimde tüketici hakkım olduğu için tüketici mahkemesine gidip gerekli işlemleri yapacağım bilir kişinin eve gelip tekrar inlelemesini eğer gerçekten tüketici hatası ise amenna ama olmadığını biliyorum…ve diğer tüketici olan vatandaşlara tavsiyem valilikte bulunan tüketici haklarına gidin çok iyi bir şekilde yardımcı olup yol gösteriyorlar

  21. hakan kaya

    ben bir kayserili olarak devamlı olarak ıstıkbalden alıs verıs yamak ısterım ama bu ankaraya geldım fakat ıstıkbal mısafır perverlıgını bulamadım ben uyku setı aldım 12, ayda fakat mağzamızda yok getırtelım dedler bende 2 hafta gıderek geldımı dıye kontrol ettım ama magzada calısan bır bayan ve satıs elemanı sızı ararız dıyek bızı oradan uzaklastırdılar ve bende defalarca benı arayın dıyerek telkıde bulundum görevlı arkadas tamam ben sızı pazartesı ararım dedı bende beklıyorum aramanızı bır kac kere tamam sıze ben ulasırım dıyerek benı yolladı her zamankı gıbı benı aramaya kontürü yoksa cagrı at ben arardım bu arada ben evıme bayagı bır seyler aldım onlardada sorunlar cıkmıstı fakat hemen bu adam sorunlu bırı dıyerek burgularda bulunmayın onlarda aramadım sadece benım bu kadar zamanda neden benımle ılglenmedığimi merak etmekteyım saygılar

  22. Selma Kırlangıç

    TÖVBE TÖVBE TÖVBE birdaha istikbalmi asla müdüründen servis ekibine kadar hepsi sahtekar verdikleri sözlerin arkasında durmayacak kadar seviyesizler sakın arkadaşlar duyarlı ve mağdur bir vatandaş olarak sizleri uyarmak istiyorum çarçur edecek kadar bol paranız varsa yada vaktiniz çok sınırsız telefonlaşmak ve boş işlerle uğraşmaktan zevk alıyorsanız buyrun İSTİKBALE işlerini okadar güzel yapıyorlar o kadar boş vaatlerde bulunuyolarki valla siyasetciler bunların yanında halt etmiş oda ürünü size satana kadar ürünü aldıktan sonra ara dur ne fayda sana iletiriz müdür beye diyolar bekle aylar geçiyor müdür bey başbakan ya ne sana dönen var nede başbakan ulan eve gelen servis hak verir sana da ama sorunun ustanın oanki pisokolisine bağlar böyle sorunların olabileceğini söyler birde o ürünü sana kakalamaya çalışır ya lan hiçmi allah korkunuz yok sizin harmdan korkmayan alahsızlar yanınızamı bırakacağım ben alnımın terini sonuna kadar peşindeyim davamın değil iki sene ne kadar sürerse umrumda değil mahkemeye kadar gideceğim aldığım gün itibariyle lanet olası koltuk takımınız için ben hergün sizi aramak zorundamıyım telefonuma çıkan sekreterler dahi utanır oldu bana ne yalan bulupta söyleyeceklerinden müdür beyimizin bugünde nasıl ulaşılmaz işlerle meşgul ve dolu ulduğundan lan söz veriyosun arkasındayım diyosun bu akşam geleceğim diyoun özür dilerim haklısınız diyosun nerdesin ey bölge müdürüm madem bütün yetkiler sende en son yollar sana çıkıyor son sözü sen söyleyeceksin be mübarek bu kadarmı zor senin koltuğundan kalkıpta bueve gelmen benim maduriyetimi kendi gözlerinle görmen korkma biz adam yemeyiz bunun garantisinide sizin gibi eften püften değil insanlığımızla verirz anlayacağınız adostlar almış olduğum karizma koltukla aldığım günden beri uğraşıyorum uyduruk uyduruk tadilatlara maruz kaldı takım gelin görünkü takımlıktan çıktı eve gelenler inanmıyorlar istikbal markalı olduğuna ama altındaki legoyu görünce zavallıların ağzı açıkta kalıyor birileri istikbalden bişey alacak olsa benim eve gönderiliyo sonra ne hikmetse vazgeçiyo siz siz olun sakın ha kapısının önünden bile geçmeyin uğursuzluk getiriyo bu sözlerimi dikkate alın yoksa yoğurdu üfleyerek yemek zorunda kalırsınız benim gibi

    1. Tülay YATAĞAN

      Katılıyorum .Aynı koltuk takımından şikayetçiyiz. İstikbalin bu koltuk takımları hatalı deyip geri alması gerekir. Bunun içinde bizimde yasal yollara başvurup hakkımızı aramamız gerekir.Ya kendi hatamız olsa gam yemeyiz.İSTİKBAL YÖNETİMİ DUYUN BU HASARLI KOLTUKLARINIZI GERİ ALIN HAKLARIMIZI YEMEYİN

  23. mustafa

    Istikbalden 13.04 2013 brillance yatak odasi aldim 6 kapili gardrop aldim ama odaya sigmadi kullana miyorum surgulu gardrop la degistirmek istiyorum sube konya devlet yolu mevlana bulvarindan aldim yardinci olursaniz sevinirim tsk

    1. mustafa

      Iyi aksamlar ankara konya devlet yolu mevlena bulvarindan yatak odasi aldim odaya sigmadi kullanamiyorum alti kapili garddorap aldim surguluyle degistirmek istiyorum yardimci olursaniz sevinirim hic kullanmadim

  24. hatip genç

    ben tahsin genç 25 gün önce erzurum berrak mobilyadan star gurubu koltuk aldım aldığım koltuklar hala teslim edilmedi şikayetciyim lütfen sorunumu çözüme bir an önce kavuşturun saygılarımla

  25. münir yiğit

    merhaba
    26.08.2013 te size bir mail atmıştım ama henüz geri dönen olmadı. Ben tekrar bir şeyler söylemek istiyorum.
    3 aralık 2012 tarihinde adapazarı karacalar istikbal bayiinden brillant marka bir istikbal halı aldım. 2 yıl garantili olan bu ürünü misafir odamıza serdik. 2013 temmuz ayı sonunda halımızı havalandırmak adına balkona astık. Güneşten etkilenmez logosunu gördüğüm için çekinmedim balkona asmaya. Akşam üstü halıyı içeriye aldığımızda bir takım yerlerinin bilhassa güneş gören kısımların sarardığını gördük. Yetkili servisi çağırdık. Bir hafta sonra gelen yetkili kişiler halının yanlış kullanımdan dolayı sarardığını ve garanti kapsamında olmayan bir kusur olduğunu söylediklerinde şok oldum. Yani bu halı güneş gören yerler sararıyor, diğer yerlerde bir şey yok. İnanın evde hanım psikolojik bunalım geçirmeye başladı. nedir yani? beğenerek isteyerek bir halı alıyoruz, karşılaştığımız manzaraya bakın. Koskoca Boydak holding bir halı ile batacaksa bir şey demiyorum. Daha ödemelerini bile bitirmediğimiz halımızın değiştirilmesi için bir yol kaldı. O da Türkiye Cumhuriyeti Mahkemeleri. Bir halı için hakim karşısında mecal anlatmak istemiyorum. Ben bir öğretmenim. Yazıktır yaa. Lütfen şu yetkilerinize bir iki laf edin de ürünü değiştirsinler. Saygılarımla

  26. tayfur çalışkan

    kağıthane çağlayan şubesinde yatak ve yatak başı siparişi verdim istenilen tarihinde sapma oldu bunu sormak için aradım sarıçam bayisini bana hakaret ederek imansızlıkla suçladı firma sahibi mahmut denilen kişi ben o mağzaya mahut mağzası diye gitmedim istikbal diye gittim ve bu hakarete maruz kaldım

  27. Tülay YATAĞAN

    İstikbal Ordu şubesinden koltuk takımı aldım.Karizma model.garanti süresi içerisinde derisinde dökülme oldu değiştirdiler ancak 2 sene dolmadan tekrar dökülme oldu.Bölge servislerini aradığımda bi işlem yapamayacaklarını söylediler Ama koltuktaki dökülme tamamen ürün hatası.İstikbal gibi büyük bir markanın çok şikayet aldığı ve dökülme olan koltuğu değiştirmesi ve müşterilerinin hak zayiine neden olmaması lazım. Bu koltukların tümünün dökülme yaptığını araştırmalarım sonucu öğrendim . Ama kulanıcı hatası olmadan buna bir çare bulması gerektiğini düşünüyorum. Yasal girişimlerde bulunmayı düşünüyorum.Hatta aynı koltuk takımından olan herkesin birlikte dava açması taraftarıyım.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*