• Facebook'da Paylaş!
  • Tweetle!
  • Rss Feed
En güzel blog

İstikbal Müşteri Hizmetleri 444 33 44

20 Mart 2012
Yazar: admin
5.801 views

 

Müşteri hizmetlerinde izlediği politika ile herkesin beğenisini kazanan İstikbal mobilya, gerek internet sitesinde gerekse İstikbal iletişim hattı üzerinden müşterilerine sürekli bir şekilde kesintisiz hizmet vermeyi hedeflemektedir. Müşteri memnuniyetini üst düzeyde tutmak için bayilikler şeklinde düzenleme yapan İstikbal mobilya, müşterilerden gelen istek, talep ve şikayetleri öncelikle bayilere ileterek daha hızlı bir şekilde geri dönüş yapmayı hedeflemektedir. Gelen istek ve önerileri öncelikle bayilere yönlendiren İstikbal mobilya, istek ve talepleri bünyesinde hızlı bir şekilde değerlendirerek müşterilerine en iyi şekilde hizmet verebilmeyi ve müşteri memnuniyetini maksimum seviyede tutmayı planlamaktadır.

İstikbal mobilya müşteri hizmetleri ürünler ile ilgili bir sorun olduğunda ve kendisine bildirildiğinde öncelikle bölge servis müdürlüklerine yönlendirerek anında çözüm bulmayı hedeflemektedir. Müşteri hizmetleri anlayışında teknik destek hizmetini en iyi şekilde verebilmek için bölge servis müdürlüklerine ağırlık veren İstikbal mobilya, arıza taleplerinde bölge servis müdürlükleri ile anında müdahale ederek müşterilerini mağdur etmemek için tüm yolları değerlendirmektedir.

İnternet sitesi üzerinde iletişim formu ile müşterilerine anında hizmet veren İstikbal mobilya İletişim hattı ile müşteri memnuniyetine verdiği önemi kullanıcılarına göstermektedir. Bilgi alma ve işlem takibatı için İstikbal İletişim Hattı olarak 444 33 44 nolu iletişim numarasını kullanıcılarına sunarak anında hizmet anlayışını üst seviyelere taşımaktadır.

İstikbal mobilya müşteri hizmetleri olarak personel ve idare yönetimi olarak üst düzey bir anlayış belirlemiş ve bu anlayış ile müşterilerine karşı en iyi hizmeti verebilmeyi hedeflemiştir. İnternet sitesinde iletişim formunda genel görüş ve öneri, bayilik hizmeti, şikayet, servis sorunları ve teslimat problemleri gibi alanları bulundurarak, müşterilerin her türlü sorununa en iyi şekilde cevap verebilmeyi düşünmektedir. Bu iletişim formu ile her türlü sorununu firmaya bildiren müşteriler, anında geri dönüş ve sorunların çözümü ile İstikbal mobilya müşteri hizmetlerinden son derece memnun kalmaktadır.

Benzer Yazılar
Yorumlar
  1. Hüseyin YILMAZ diyor ki:

    05.02.2012 günü Alpak Tüketim Malları Paz.San.Tic.Ltd.Şti Ayaş Yolu NO:204/A ERYAMAN/ANKARA İstikbal Mobilyadan Class Koltuk Tk,Ultrafon Yatak150x200,Leather 4′lü Zigon Sehpa ,Trays Shıny 765-22,Conseplıne Armıne 3984 160×230 2 adet Halı aldım.Koltuk takımının Embos Vızon(DLR BYZ)ertesi günü teslim edeceği söylendi(Depoda 4 takım mevcut olduğu)fakat ertesi gün arandım ellerinde takımdan kalmadığı 20 gün beklemem gerektiği söylendi,bende bekleyeceğim için kahverengi olsun dedim.02.03.2012 günü koltuk takımı teslim edildi.Sehpaların ne zamanda teslim edileceğini sorduğumda,en fazla 10 gün içinde teslim edileceğini söylediler.Beni aramadılar diye dün bayii aradığımda,süpriz yapmak için aramadıklarını Sehpaların geldiğini,bugün için arayıp getireceklerini belirtiler bugünde aranmayınca tekrar aradım.Ellerinde kahverengi sehpaların olmadığını,Fabrikayla görüşüp kesin teslim edileceği günü söylemeleri üzerine müşteri hizmetlerini aradım.Ben daha önceki koltuk takımında istikbal di ama öyle pişman oldum ki ben hayatımda böyle birşey görmedim

  2. ESMA diyor ki:

    benım şimdilik istikballe sorunum yok sadece yatagımdan şikayetçiyim daha 2 aydan beri kullanıyorum ama ınanılmaz rahatsz edıyor ben ıdae yapmak ıstemıyorum degısım yapmak ıstıyorum lütfen acil bir sekilde ilgilenirseniz cok sevinicem yoksa bana baska yollar aratmayın acilll cevap beklıyorum.

  3. zafer diyor ki:

    900 peşin 4000peşin toplamda4900 vewrdim hediyemi alamadım

  4. hakan diyor ki:

    bergama istikbal üçgün koza mobilyadan 2 sene önce aldığım compact vitrinin her yerinde çizikler var üstelik paketli gelmesini ve dükkandaki ürünü getirmemelerini söylemiştim ama paketsiz ve dükkandaki ürünü getirdiler 2 senedir oyalıyorlar halledeceklerini söylüyorlar izmir batılı servisi aldığım firmadan kaynaklandığını söyledi yardımcı olursanız sevinirim

  5. kemal diyor ki:

    istikbal kadar problemli servis anlayışı olan bir birim daha olmadığını kanaat getirdim artık 9 aydır servis alamıyorum.

  6. ersın yılmaz diyor ki:

    21,04,2012 tarıhınde sultangazı sacdagı alışverıs magazası ıstıkbal bayıınden yatak odası yatak baza aldık toplam 6,200tl. tutarın tamamı verıldı ve 05,06,2012 tarıhınde teslım dıye anlasıldı YASEMIN GUNDOGDU adına buraya kadar hersey normal ama teslım tarıhınde teslım olunmadı haftaya dendı pekı dedık hafta doldu yıne haftaya dendı bunada pekı dedık bugun yıne teslım olmadı yeter artık ama ben evlendıkten sonra evde yatak odam olmıcaksa ne anlamı var bu yatak odasının alın sızın olsun yatak odası bunu sızın kurumsallıgınız magaza fabrıkayı sucluyu bıze ne zaman derlerse o zaman sıze dıyoz dıyo ama 11gun gectı teslım tarıhınden hala ortada yatak odası yok butun sıtelerımden bunu yazıcam herkese duyurcam bu yasadıgımı unutmayın bır kısı bın kısı demektır musterı memnunıyetınız sıfır bunu unutmayın bır ıgne dahı almam artık ıstıkbalden bu magdurıyetımıde gıderın bı zahmet ıstanbulda o kadar magzanız var benım ıstedıgım model ıstanbuldakı magalararınızın stoklarındadamı yok ? bana yonlendırılmıyor yoksa akıl mı edılmıyor yada parası alındı keyfım ne zaman gelırse o zaman mı? boyle yapıyonuz

  7. ilkay aslan diyor ki:

    yaklaşık 4 ay önce izmir kemalpaşa tekin a.ş den negro mutfak masası aldık ama hala gelmedi ödemeye agustosta başlıyacaz acaba ödemeye başlamadıgımız için mi göndermiyolar.işlem bilal sarı adına yapıldı

  8. Bayar Şimşek diyor ki:

    31 Temmuz 2012 tarihinde Bayar Şimşek dedi ki;

    29/06/012 tarihinde istikbal ordu baysal mobilyadan genç odasından 2 adet dolap 2 adet çalışma masası 1 adet şezlon 2 adet bilgisayar koltuğu 5 adet halı aldım. Diana dolabı ve çalışma masası ellerinde olmadığı için beklemek gerektiğini söylediler bizlerde gelene kadar bekleriz dedik. ve 18/07/2012 tarihinde yukarıda bahsettiğim ütünleri saat 18,30 sıraları getirer kurmaya başladılar.Diana dolabında sorun çıktı kurdular fakat üst kısmı ön tarafı oturuyor fakat arka tarafı tam oturmuyor, arka koruyucular yüksek geliyor, kapılar tam yerlerine oturmuyor kapattıldığında uç kısımları oturuyor fakat orta kısımları açık kalıyor kapıyı çeken raylar kapıyı istediğimiz şekilde çekmiyor açıp kapatırken raylarından kurtuluyor, dolabın iç bolme kısımlarından 1 tanesi arızalı çıktı, raylardan 1 tanesi arızalı o gün bu dolap için saat 18,30 dan 22,30 a kadar 4 saat uğrşıldı fakat bir netice alınamadı aynı gün yetkili kişyi çağırdılar yetkili kişide biraz uğraştı fakat netice aynı. yetkili servis gelecek diyerek ayrıldılar kendilerine yetkili servis gelene ve dolapbı düzene koyana kadar kullanmıyacağımı ilettim. o zamandan bu zamana kadar ilgilenen olmadı. bizzat mağazya birkaç kere giderek sorunumun çözülmesin, istedim. Değiştirilmesini istedim elleride olmadığını söylediler, bende fabrikaya bildirin yenisns göndersinler fakat öyle birşey olmadı. Sayın fabrika yetkilileri ilgili dolabımın değiştirilmesini istemekteyim ilgili sorunumun giderimediği taktirde yasal yollara başvuaracağımı bildiririm.bu şikayetimi dikkate almadığınız taktirde avukatım ilgileneceğini bildiririm…

    Yorum Yaz

  9. burcu diyor ki:

    İstikbal Kadar servis sorunu olan bir firma yok galiba . o kadar insan problem yaşamış oldukları halde değişen bir durum söz konusu değil.Sanırım firma amacı sadece satış bu konuda müşteri kaybettiklerinin farkına varmıyorlaR .Ben 1 sene önce Viyana modeli koltuk takımları aldım . Çoğunluğu deri olan koltukların tüm yastıklarında dökülmeler , bozulmalar oldu .Servis geldiğinde üretiminde sorun olduğunu söylediler VİYANA MODELLERİ’nde bunun üzerine koltuk büyük ve küçük yastık kılıflarının değişecegini en geç 15 gün içinde geleceğini söylediler ama aradan 1.5 ay gecti hala yok . Satış sonrası Hizmet telefonlarını aradığımızda karşımıza çıkan yetkili terbiyesiz şekilde ukalaca cevaplar veriyor ve ben bu yetkili ile iki kez iletişime geçtiğimde 2 kerede aynı şekilde tavırla karşılaştım . Eğer yetkililer bu yazıları okuyorlarsa gereken yapılsa bile bu zamandan sonra İstikbalden alışveriş yapmayacagımı bildirmek isterim .

  10. akın bozlar diyor ki:

    osmaniye ismet mobilyadan aldıgım istikbal ürünü mutfak masasın ve sandalyelerinde faklı oldugunu gördüm.yetkiliyı aradım degiştirmesini istedim bana ne kadarlık mal aldınız ki dıye cevap verdi.degiştirmeyecegini belirtti.oysa ki 3 sandalye aynı ama bir tanesinde renk ve bandroller yok.bayyi hakkında gereginin yapılmasını rica ediyorum yetkillerden

  11. Anonim diyor ki:

    şikayetçiyim istikbalden

  12. mustafa diyor ki:

    yazıklar olsun sizin şu manisa turgutlu şubenize bir sene önce oturma gurubu aldım ayaklarında bozulma oldu servisi cağırmak istedim iki gün sonra kendi montaj elemanları geldiler bu ayaklar böyle halının üzerine geldiginden ayaklarında birşey yok deyip gittiler on on beş gün önce deri kırlentelrinde boya döküntüsü oldu kırlentleri alarak gittim bunu servis degiştirecek bizim yapacağımız bir şey yok dediler ayaklarına siz geldiniz servis degilseniz siz nicin geldiniz ya dedigimde sessiz kaldılar biz servise haber verecegiz evinize gelecekler dediler bu zamana kadar da kimse ne geldi ne aradı eger satış sonrası böyle hizmet veriyorsanız yazıklar olsun size

  13. cengiz diyor ki:

    sayın beko temsilcisi .ben beko markası çok kullandım öncelikle ürünler için teşekkür ederim .yanlız yeni 13 10 2012 tarihinde derin dondurucu aldım .yanında promosyon olarak mikra dalga fırın verilecekti.mikro dalga fırın arızalı çıktı yarın yenisi gelecek dediler .tammam dedim gönderdim.ben bugün aldıgım magzaya konuyu konuşmak için gittim .kızıma götürecegimi bana başkasını vermelerini rica ettim.gerekirse paramla yenisini alayım gelince size tekrar iyade ederim dememe ragmen bana cok ters davrandılar.bunlar banamı sizemi güvenmiyorlar.satış müdürü sayın SELÇUK ARIK yer istanbul yolu altıncı km erkunt sanayi karşısı .benim isteme sebebim size olan güvensizlik degil cuma günü kızıma gidecegim ona hediye edecektim kızım ögrenci.

  14. cengiz diyor ki:

    arkadaşlar yanlış yere yazmışım insan kızınca böyle oluyor

  15. Vahap diyor ki:

    İstikbalden lord koltuk aldım,üzerindeki bütün deriler soyuldu neredeysi,Garantiye yolladım,üzerinden 2 ay geçti ne haber var ne ses.Birdaha ben sizden alış veriş mi yaparım,merak etmeyin reklamınızı da yapacağım!

  16. Fatma Akçul diyor ki:

    İstikbalden koltuk takımı ve yatak odası takımı aldım.Ancak koltuklarımı sildiğim zaman sünger renginin üste çıktığını görmekteyim.Konuyla ilgili İhsan Bağlarlı İstikbal showroom mağazasının herhangi bir yardımı bulunmadı.Garanti belgemi mağaza aldı ve kabetti.Yatak Odası ise gardrabı ise senesi dolmadan kapakların arasında açıklık meydana mağazanın bu lakayıt ve umursamaz tavrı istikbali kötülemektedir.Konuyla ilgili acil dönüşlerinizi rica ediyorum.İstikbal sadece ürün satıp arkasından ilginmez tavrı bananeci tavrı ile yoğun müişteri kaybetmektedir.Geri dönüşlerinizi rica ediyorum.

  17. nail diyor ki:

    hollandaki ROTERDAM magzanizdan esim ve ben trafik kazasi gecirdigimiz icin rahatsizliklarimizdan dolayi ozel bir yatak almak istedik durumuzu soyledik bize uygun bir yatak onerdiler ve yatagi aldik 1000 euro fiyata 10 yil garantili fakat yatak kisa bir zaman gecmeden cokmeye basladi yataktan agrilarla uyanmaya basladik bunu firmaya bildirdik ve yataga personel gonderek baktilar ve yatagin bozuk oldugunu soyleyip tekrar degistireceklerini soylediler 8 hafta bekledik ve yatak geldi lakin yatak 2 hafta sonra tekrar ayni sorunlari yasadik firmayi aradik yetkili kisiler geldi bu yataktada sorun olgunu soylediler bir kac ay beklememize ragmen haber gelmedi ben mazaya gittim ve kesinlikle degistirmiyceklerini soylediler ve tartistik ordaki iki kisi bana hakeret ettiler ve beni tehtit ettiler bacagimdaki rahatsizligimla dalga gecip obur bacaginida biz kirariz diyerek beni disari attilar is mali satanakar

  18. Anonim diyor ki:

    istikbal ilhanoğulları bayısı 2 aydır bı salon takımı ıcın bızı oyalıyor.en sonundada ıstedıgımız urunun pıyasadan kaldırıldıgını soyledı.

  19. NALAN FIRINCI diyor ki:

    samsun istikbal bayii atakum şube sorumlusu Yücel Hanıma çok tşk etmek istiyorum…Her ne konu olursa olsun hemen ilgilendi ve bütün sorunlara en kısa zamanda dönerek biz tüketiciyi her zaman korudu ilgilerinden dolayı çokkkk tşk ediyorum ve çalışma hayatında başarılar diliyorum….

  20. türkan diyor ki:

    istikbal kadar adi ve kalitesiz bir marka görmedim.koltuk aldığım için çok pişmanım.aldığım 6ay oldu her ay eve servis geliyor.ama çözüm yok 1ayda yerde oturmak zorunda kaldım.ve kesinlikle satanada firmayada hakkımı helal etmiyorum.

  21. abdurrahman cangir diyor ki:

    yaklaşık 2 yıl önce grande koltuk takımını aldım [almaz olaydım] kumaşı ve dikişlerinde sorun vardı .bir iki kez kumaş değişikliği yapıldı en sonda 3500 tl değerindeki takımı 2000tl karşılığında alınıp yerine üstüne 2750tl ekleyip astoria oturma grubu sıparişi verildi .sıparişimde iki tane tekli iki tane üçlü şeklinde idi .bir hafta somra sıparişimin bir üçlü yerine iki tane ikili şeklinde değişiklik yapmak istedim.yok üretime geçmiş değiştiremeyiz vb.15 gündür diyarbakır-kayseri-kızıltepe hatında gelip gidiyorum değişen bir şey yok.koskocaman istikbal[demekki yanılmışım]bir tane üçlü kanapeyi eritemiyosa yazıklar olsun. bu işin takipçisi olacağımı söyleyerek allah belalarını versinler …

  22. Vahap diyor ki:

    aklaşık 15 ay önce iskenderundaki uygunlar istikbal bayisinden Kırmızı Lord Sandalye aldım,Sandalye gerçekten çok hoşuma gitmişti,rahat ve konforluk bakımından;fakat zamanla üzerindeki deriler soyulmaya başladı,cok kötü bir görüntü olmuştu artık ve istikbali arayıp durumu anlattım servis de yaklaşık 2 hafta sonra gelip koltuğu alıp götürdüler. 04.09.2012 Koltuğu alma tarihleri.Aradan yaklaşık 3 ay zaman geçti,tüketici mahkemesine gidip hakkımı aramak istedim,fakat bana fatura kesmediler,Uygunlar istikbal mobilyanın bana dediği 500 tl altına fatura kesmiyoruz demesiydi,fakat müşteri hizmetlerini aradığım da ne kadarlık alışveriş yaparsanız yapın fatura kesilir dedi.Sonra sen haftaya gel ben sana faturasını vereceğim dediler,olur dedim haftaya gittim,Unuttum ben seni dedi tekrar haftaya gel dedi,artık sinirlendim ve Kendi paramla nasıl rezil olduğumu anladım orada,Bugün (28.11.2012) müşteri hizmetlerini arayıp bilgi istedim tekrardan,birebir değişimin olduğunu söylediler,ben artık para iadesini istiyorum dedim,müşteri hizmetleri ise aldığınız yerle görüşün dedi,tamam dedim.Ayrıca uygunlar istikbal bayisi iade gelecek koltuğun garantisinin eski koltuk üzerinden devam edeceğini söyledi,fakat müşteri hizmetleri ise tekrardan 2 yıl garantili olacağını söyledi.İskenderun uygunlar bayisinden istikbal ürününü aldığım için o kadar pişmanım ki,Belki sizin herhangi bir bilginiz yok bu durumlardan ama insanlar bu tip bayiler yüzünden onların kötü olan bayi değil istikbal firmasıdır,Şuan yeni bir koltuk için sipariş verdiler,1-2 ay daha sürer gelmesi dediler,Bekleyelim.Alıştık beklemeye zaten.Bir daha istikbal mi,Asla! Ne alırım artık ne de aldırırım,ne de tavsiye edip öneririm.

  23. fulya öztürk diyor ki:

    istikbalden mobilya takımı aldım fakat ürün kurulduktan sonra koltuk derilerinde hatalar vardı fakat ben eksiksiz teslim aldım kağıdını imzaladıktan sonra işlem geçersiz oluyormuş böyle saçmalık nerde görülmüş akşam geç vakitde mobilyalarım geldi ben onları gece vakti nasıl kontrol edebilirdim nerde görülmüş böyle çalışma sistemi servis hata var diyor fakat bizden geçti diyor bayi biz cebimizden yaptıramayız diyor benim magduriyetimi kim giderecek nerde bu firma meillere bile cevap yok boğulacaksa büyük denizde boğul derler fakat bence yanlış terimmiş küçük esnaf herzaman alıcının arkasında duruyor ben bunu anladım şu an istikbalden ne birşey alırım nede çevreme aldırırım karalamaya uğraşıcam sorumsuz kişileri

  24. uras aslan diyor ki:

    İstikbal firması,lanet olsun sizden alış veriş yaptığım güne,allahınızdan bulasınız,iki yakanız bir araya gelmesin,beter olasınız,.

  25. serdal diyor ki:

    çalşma masası aldım 20 gün sonra üzerine su döküldü ve üzeri hemen kabardı ve kötü bir görüntü oldu 1 ay sonra servis geldi. SU DÖKÜLMÜŞ ONDAN KALKMIŞTIR SİZİN HATANIZ DEDİ VE GİTTİLER bende evet ama bu kadar mı adi malzeme olur dedim. YAPACAK BİŞEY YOK DEDİ. KOCA ALIŞMA MASASI MAHFOLDU YAZIK BİRDAHA İTİKBAL ASLA

  26. çilay diyor ki:

    2010 yılında çaycuma istikbalden karizma koltuk takımı aldım aldığım günden beri sürekli servisle uğraşıyorum koltukların derilerinde kullanmadığım halde kabarıp dökülmeler oluyor servis geldi koltuk kırlentlerinin derisini yaptı son konfor deri yaptık bir sorun olmaz dediler ama aynı sorunlar tekrar yaşıyorum ve koltukların kırlentlerine bakınca utanıyorum yardımcı olmanızı istiyorum

  27. kazım meşe diyor ki:

    kahraman maraş elbistandan istikbal satış noktasından şikayetçiyiz.

    • kazım meşe diyor ki:

      oturma grubu aldık sürekli servis gelip gidiyor ama satış magazası sattıkları malın arkasında durmuyor.

  28. halil güler diyor ki:

    2009 yılında almış olduğum organik yatak yüzü 2010 yılında arızasından dolayı değişiklik yapıldı.Daha sonra aynı hata tekrar ettiğinden dolay 2012 yılında tekrardan değişiklik yapıldı.Şu anda sabah kaltığımda her tarafım ağrıyor lütfen bu yatağı değiştirin memnun değilim.İstikbalin markasına ve kalitesine güvenmiştim.Memnuniyetimi kırmayın saygılarımla

  29. serhat dağgöl diyor ki:

    beğenerek herzaman tercih etiğimiz bir firma olmanıza ramen kendi seçtiğimiz ürünleri değilde istemediğimiz tercih etmediğimiz ürünleri eve getirip bizim seçiğimiz ürün olarakgetirip eve koyup siz istemiştiniz gibi gösterip kendilerini haklı çıkaran ANTALYA daki iki bayinizden şikayetçiyim 5 aydır ürünümüzü değiştirecekler

  30. murat torunoğlu diyor ki:

    bir kez daha lanet ettim istikbal gibi bir büyük firmadan alışveriş yaptığıma çöpe atılacak param olsun sizden ürün almam bir daha bir aydan fazla oldu halılarımdan hala haber yok eşyalar desen dökülüyor ama sesimi cıkarmıyorum yazıklar olsun

  31. ALİ TAYIP diyor ki:

    BUNDAN 2 – 3 AY ÖNCE İSTİKBAL DİANA KOLTUK TAKIMI ALDIM ALDIĞIM TAKIMIN 3(ÜÇ)LÜ KOLTUK TAKIMININ ORTA MİNDER KISMINDA Kİ KUMAŞIN HATALI OLDUĞU BU NEDENLE ONARIM GEREKTİĞİ KONUSUNDA ARIZA KAYDININ ALINDIĞI AMA DEĞİŞİMDEN ÇOK ONARIMA GİDİLDİĞİ BİR KAÇ AYLIK ÜRÜNÜN KULLANIM HATASI OLMADIĞI HATANIN İSTİKBAL FİRMASININ OLMASINA RAĞMEN DEĞİŞİMİN YAPILMAYARAK TAMİR EDİLMEK İSTENMESİNİN KUMAŞIN SÖKÜLÜP TEKRAR TAKILAN KISIMLARININ HASAR GÖRECEĞİ VE BU KISIMLARDAN TEKRAR HATA VERME OLASILIĞININ YÜKSEK OLDUĞU BU TÜR HATANIN TAMAMEN FİRMANIZ DAN KAYNAKLANMASI SEBEBİYLE TAMİRDEN DAHA ÇOK O PARÇANIN YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLMESİNİN DAHA SAĞLIKLI OLACAĞI BU TAMİR SÜRESİ İÇİNDE GEÇEN ZAMANINDA KULLANICI OLARAK BİZLERE ZARA VERECEĞİNDEN DOLAYI O PARÇANIN YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLMESİ GEREKTİĞİ BİLGİLERİNİZE SUNAR GEREĞİNİN YAPILMASINI RİCA EDERİM.SAYGILARIMLA

  32. seda boyraz diyor ki:

    almış olduğum nevresim takımının 4 yastık ve çarşafı desenli olması gerekirken 2 yastık ve çarşaf düz çıktı.siteye yanlış konulmuş diye bana bilgi verildi .böyle birşey var o zaman koymayın.siteye yada doğru düz gün mal satın.kandırmayın insanları küçük bir fima değilsiniz ki böyle bir yaklaşımda bulunuyorsun siz bizi değil kendi adınızı karalıyorsunuz.işiniz doğru yapı insanları oyalamıyın.istikbalden tüm herkese söyleyeceğim kimse birşey almasın.her yere yazacağım yatığınız bu iş

  33. hafize güler diyor ki:

    30.102012 tarihinde istikbal vıctor koltuk tk aldım 14 gün sonra berjerlerde çizilme oldu .salonum küçük diye 2üçlüden oluşan takımıda 1 3 lü 1 2li yaptırdım .ikilinin oturum yerinde sarkma vardı.evimde tadilat gördü.berjeler boyaya gitti. 1 ay sonra tekrar bejerler boyanan yerlerden boya attı.yine boyaya gitti.vee ahşap yerlere parmak kalınlığında kocaman şerit değişikliği yapılmış (ince olan şerit)bronze kahve deriyi beyaz iple dikmiş ve silikonla yapıştırmışlar.1 hafta oldu onlarda malesef atmaya başladı.ilk başta berjerleri değiştirin lütfen dememe rağmen oyalandım resmen.19 mart 2013de berjerleri değişelim dediler.bende bunun yanısıra mağaza ile tartıştım.utanmasalar polis çağıracaklardı. utanıyorum artık servis çağırmaktan evime haciz gelmiş gibi.(allahım korusun)istikbal utanmadı iki eleman istikbal thşörtlü ve kocaman logolu araba … yazıklar olsun muhatab bile bulamıyorum .ank böl müd.oytun bey miş görüşmek istiyorum ama ne hikmetse hep toplantıda…şuan yasal yola başvurdum.istikbal almayınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.hafize GÜLER :))))
    bende hafize gülersem yine son gülen BEN olacağım.

  34. yaşar uçan diyor ki:

    İstikbalden 20 gün Sincan alpaklardan yatak aldım. Bayi bize 1 ay deneme süresi olduğunu beğenmezsem koşulsuz iade alacaklarını söyledi. Yatağı beğenmediğim için bayiye gittim ve yatağı iade etmek istediğimi söyledim. Şimdi bayi yatağı alamayacaklarını ancak değişim yapabileceklerini söyleyerek söylediklerini inkar ettiler. Ben yatağı değiştirmek değil iade etmek istiyorum.Satarken onca yalan söylenip sonra inkar etmek artık adet oldu sanırım.

  35. hacer erdurul diyor ki:

    ben masa ve sandalye aldım vesandalyelerde sorun çıktı servisten geldiler degiştireceklerini soylediler 3 ay olmasına ragmen henuz gelmadi bende servisi arayıp renk degiştirilmesini istedim bana yardımcı olamayacaklarını söylediler beni bukadar bekletip neden hiç kimse yardımcı olamıyor
    lutfen yardımcı olursanız memnun olurum müşteri memnuniyetı sizin için nekadar önemli bilemiyorum degerlendirirseniz memnun olurum

  36. ALİURMA TAYIP diyor ki:

    ÇORUM İSTİKBALDEN ALMIŞ OLDUĞUM DİANA KOLTUK TAKIMININ 3(ÜÇ)LÜ OTURMA GURUBUNUN MİNDER KISMINDAKİ ARIZADAN DOLAYI SERVİSİNİZE BAŞVURUDA BULUNMUŞ OLUP İLKİNDE TAMİRİN YAPILDIĞI FAKAT TON FARKINDAN DOLAYI KOLTUĞUN TEKRAR TAMİRE GÖTÜRÜLDÜĞÜ TAMİRDEN GELEN KOLTUĞUN BU ONARIMDAN SONRA MİNDER EK KISMINDAKİ DİKİŞ VE ZIMBALARIN ATMIŞ OLDUĞU GÖRÜLMÜŞ OLUP KOLTUK İÇİN YAPILAN İŞLEMLERİN TARAFIMIZA SÜREKLİ SIKINTI YARATTIĞI BU SIKINTIMIZIN TARAFINIZDAN GİDERİLMESİNİ TALEP EDİYORUM GEREĞİNİ RİÇA EDERİM.

  37. ALİ TAYIP diyor ki:

    ÇORUM İSTİKBALDEN ALMIŞ OLDUĞUM DİANA KOLTUK TAKIMININ 3(ÜÇ)LÜ OTURMA GURUBUNUN MİNDER KISMINDAKİ ARIZADAN DOLAYI SERVİSİNİZE BAŞVURUDA BULUNMUŞ OLUP İLKİNDE TAMİRİN YAPILDIĞI FAKAT TON FARKINDAN DOLAYI KOLTUĞUN TEKRAR TAMİRE GÖTÜRÜLDÜĞÜ TAMİRDEN GELEN KOLTUĞUN BU ONARIMDAN SONRA MİNDER EK KISMINDAKİ DİKİŞ VE ZIMBALARIN ATMIŞ OLDUĞU GÖRÜLMÜŞ OLUP KOLTUK İÇİN YAPILAN İŞLEMLERİN TARAFIMIZA SÜREKLİ SIKINTI YARATTIĞI BU SIKINTIMIZIN TARAFINIZDAN GİDERİLMESİNİ TALEP EDİYORUM GEREĞİNİ RİÇA EDERİM

  38. Anonim diyor ki:

    ben hiç memnun değilim istikbal ailesinden servi agı bildirimden aylar sonra geliyor ve hiç bir işimi şu an yapmadılar mobilyalarıma tamirat için vida atmayı bile teklif ediyorlar ve ben 2 yıllık evliyim 5.ayımızda mobilyalarım ile ilgili sorunlarım başladı hala devam ediyor ne bayi ilgileniyor ne servisi nede yetkili bir kişi bulabiliyorsun karşında derdini anlatabilecek kayseri fabrikayı dahi aradım bana ürünleri fabrika mağazasından almış olsaydınız ürün değişimi yapılabilirdi şu an biz karışamayız denildi.
    bir ayı geçti servisin yarım bıraktığı işi bitirmeleri için izmir servise kayıt açtıralı hala gelecekler istikbal aldığıma bin pişmanım ve bütün aile olarak istikbal kullanmayı tercih etmemize ragmen

  39. mehmet diyor ki:

    ızmırde ulasa bılecegımız servısınız bıle yok

  40. FAİK HOROZ diyor ki:

    06/07/2013 TARİHİNDE KDZ EREĞLİ YAĞMUROĞLU İSTİKBAL BAYİSİNDEN RODOS K3+K3 KÖŞE TAKIMI ALDIM. MAL ELİME 29/07/2013 TARİHİNDE TESLİM EDİLDİ FAKAT KÖŞE VE KENARINDA YIRTIK ÇIKTI FİRMA DEDİKİ DEĞİŞTİRİRİZ. TAMAM DEDİK. 24/08/2013 ARADAN 1 AY DAHA GEÇTİ DEĞİŞECEK ÜRÜN GELDİ FAKAT TEKRAR KENARINDAKİ DERİDE YIRTIK VARDI VİRMA DEDİKİ YİNE DEĞİŞTİRİRİZ. BU NE KARDEŞİM BEN İSTİKBAL TAKIM ALDIM PAZAR MALI MI ALDIM 2 AYDIR ÜRÜN MÜ BEKLİYECEĞİM. BANA FİRMA DİYORKİ SEN ÜRÜNÜ KULLAN DEĞİŞEN TARAF SANKİ FARKLI RENKLİ TAKIMIN TAMAMININ DEĞİŞMESİNİ İSTİYORUM. BUNDAN ÖNCEKİ TAKIMIMDA İSTİKBAL OTURMA GRUBUYDU. YANİ BİR DAHA İSTİKBAL ALMIYALIM MI BU NE REZİLLİK KARDEŞİM. SELAMLAR.

  41. FAİK HOROZ diyor ki:

    06/07/2013 TARİHİNDE KDZ EREĞLİ YAĞMUROĞLU İSTİKBAL BAYİSİNDEN RODOS K3+K3 KÖŞE TAKIMI ALDIM. MAL ELİME 29/07/2013 TARİHİNDE TESLİM EDİLDİ FAKAT KÖŞE VE KENARINDA YIRTIK ÇIKTI FİRMA DEDİKİ DEĞİŞTİRİRİZ. TAMAM DEDİK. 24/08/2013 ARADAN 1 AY DAHA GEÇTİ DEĞİŞECEK ÜRÜN GELDİ FAKAT TEKRAR KENARINDAKİ DERİDE YIRTIK VARDI VİRMA DEDİKİ YİNE DEĞİŞTİRİRİZ. BU NE KARDEŞİM BEN İSTİKBAL TAKIM ALDIM PAZAR MALI MI ALDIM 2 AYDIR ÜRÜN MÜ BEKLİYECEĞİM. BANA FİRMA DİYORKİ SEN ÜRÜNÜ KULLAN DEĞİŞEN TARAF SANKİ FARKLI RENKLİ TAKIMIN TAMAMININ DEĞİŞMESİNİ İSTİYORUM. BUNDAN ÖNCEKİ TAKIMIMDA İSTİKBAL OTURMA GRUBUYDU. YANİ BİR DAHA İSTİKBAL ALMIYALIM MI BU NE REZİLLİK KARDEŞİM. —— 09-10-2013 TARİHİNDE KÖŞE VE OTURMA GURUBUN TEK TARAFI GELDİ KÖŞE KENARINDA YİNE YIRTIK VAR GERİ GİTTİ GELECEK EFENDİM DİYORLAR, SABAH OLDU OTURMA GURUBU NUN DERİ RENGİ ÖBÜR TARAFLA FARKLI GÜNDÜZ OLUNCA BELLİ OLDU BEN ÇOK MADURUM . TAKIMIN TAMAMININ DEĞİŞMESİNİ İSTİYORUM.TELEFONLA GÖRÜŞTÜM AMA İÇİM RAHAT DEĞİL MAĞDURİYETİM GİDERİLMESİNİ İSTİYORUM. FİRMA BANA DİYORKİ ÜRÜNÜ GERİ ALAYIM PARANI İADE EDEYİM BÖYLE ŞEY OLURMU.


*