• Facebook'da Paylaş!
  • Tweetle!
  • Rss Feed
En güzel blog

Beko Müşteri Hizmetleri

10 Şubat 2012
Yazar: admin
11.462 views

Beko Müşteri hizmetleri telefon numarası, beko şikayet, beko genel müdürlük telefon numarası, beko  tüketici hakkı, beko, Beko Şikayetbo şikaye etme  ..

Beko ürünlerinden şikayetci olanlar için Beko  müşteri hizmetleri ve  şikayet hattı oalrak sizlere hizmet veren numaralardan  şikayetiniz  bildirebilirsiniz. Sorun yaşadığınız bayinin  adres bilgileri ile şikayet edip ürününüz de  olan hatayı  dile getirip garanti değişimi yaptırabilirsiniz.

Beko  markası olarak sizlere 7/24 Müşteri temsilcileri  hizmet vermektedir.  Yaşadığınız sorunları  lütfen bizlere bildirin.

Yaşadığınız sorunları  lütfen ürün modeli ile bildirmeniz  kesinlikle faturanızı atmamanızı  öneririz.

Benzer Yazılar
Yorumlar
  1. ekrem diyor ki:

    Geçen hafta içinde çamaşır makinaem ile ilgili 2 defa ileti göndermiştim. Ama müşteri temsilcisine durumu 2 defa ilettim. O yetkililerle görüşüp bana cevap verecekti hala ne arayan var ne de dönen…..Ben de cevap bekliyorum. Ne olacak…

    • ekrem akarçay diyor ki:

      Hala arayan da soran da yok.Halbuki cevap olumlu ya da o0lumsuz da olbilirdi.

      • ekrem akarçay diyor ki:

        Çok teekkürler, yetkililere.Genel merkezden gelen ileti sonucu çamaşır makinem tamir edildi.

    • irfan kavak diyor ki:

      sayın BEKO yöneticilerimiz.Buzdolabım 4.5 yıldır kulanıyorum ama hiç memnun kalmadım ilk sene arıza gösterdi ola bilir dedik servisi haberdar ettik baktılar motor(kompresör) zayıf dediler değiştirdiler.sonra stop etmemeye başladı yine müracat termik çalışmıyor dediler.değişti ok dedik şimdi de buzluğun dışında yeterli soğutma yapmıyor.dolaba sakladığımız yemekler bozuluyor dün yine servise bildirdim.bugün yani 18/10/2012 tarihihinde teknisyen dedikleri kişi bakmaya geldi ve bu dolapta arıza yok canınız sıkılıyor bu arızalı değil zaten bunun özü b öyle.peki ben size soruyorum.buz dolabının özü öyle yoksa teknisyen arkadaş arızayı anlamadı mı? benim ne yapmam lazım sizce.yeni dolap mı alıyım yoksa tamiri mümkün mü sizce.bana mail atarsanız sevinirim.kompresörü değiştiren servis.bahçelievler mahhallesinde özü öyle diyen servis de bize çok yakın olan belde mah A.Necdet Sezer bulv no 213 Batman.muhakkak cevabınızı bekliyorum.saygılar selamlar.

  2. mustafa EREKLİ diyor ki:

    sayın yetkililer 2006 yılında beko marka 72ekran tv.aldım.Şu anda tv nin ekranı renklendi ayrıca her ne hikmetse tv kendiliğinden kapanmaya başladı.ekran kararıyor.eğer ki yapımında bir hata varsa bilğilendiriniz.yok ise bu sorunu nasıl çözebilirim.

    • Thiago diyor ki:

      Evet hocam ben de gf6zlfcyorum Uludağ’ın f6zellikle gfcney tarafında olan biten gf6rfcntfcye e7oğu zaman yansımıyor (orayı da kapsayan geniş bir yağış alanının varlığından emin olduğumuz zaldnmaraa dahi) Finlandiya’daki radar kursuna keşke ben de gelebilseydim, bu bilgilerinizi esirgemeyin!

  3. kenan talas diyor ki:

    yaklaşık bir yıl önce bulaşık makinası aldım.evim müsait olmadığı icin eve getititmek istamedim.geçen hafta eve getirmelerini istedim.makinam geldi ambalajı açtım fakat alt sepetinin istediğim gibi olmadığını söyledim bana servisten gidip almamı söyledi.ben daha makinamı kullanmadım.ilgilenmenizi rica ederim.

  4. Anonim diyor ki:

    ben ankara elvankente otruyorum bulşık makinam arza yaptı sincan kahraman gül servisinize bildirdim geldi baktı parça gelecek dediler 1 ay sonra faprika parçayı yanlış üretmiş nezaman gelecegi belli deyildir diye cevap aldık araştrılıp tarafımıza bildirilmesini rica ederim

  5. şerife diyor ki:

    17.09.2009 day7k000 beko 772 GRI TELEVİZYON ALDIK İKİ SEFER SERVİS GELİP ALDI OLDU DEYİP TESLİM EDİLDİ AMA AYNI ŞİKAYETLER DEVAM EDİYO ÖNCE RENK BOZUKLUĞU SONRA EKRAN KAYMASI SONRA TAMAMEN RENK GİTMESİ BUNLARI AYNI ŞŞİKAYETLE GÖNDERDİYİM HALDE TEKRAR AYNEN DÖNÜYO YETKİLİLERE SESLENİYORUM BEN ARTIK BU TV İSTEMİYORUM BEKO ÇOK İYİDİR DEDİK AMA DEYİLMİŞ

  6. Tanya diyor ki:

    Ben bir şeye inanmıyorum. Sistemin gelme ihtimali azalmıştır. Zaten Moda’da yağmur yağdı, ve şu an bir şey yağmıyor. Daha fazla fczerime eiymelgn

  7. ABDULLAHEKER diyor ki:

    şubatayındafırınaldık fırının wok ocakkısmı sarardı servisçagırdım sararmayı ancak özelbir sipreyleçıkacagını söylediler.sipreyi aldımfakat faydası olmadı bunu nasıl çözeriz.servis başka çözüm olmadıgını söylüyor.Bu işleme birçare bulmanızı rica ederim.Fırını alalı bir ay oldu.

  8. ABDULLAHEKER diyor ki:

    diger gözlerdede lekelenmeler başladı sıpreyle çıkartamıyoruz

  9. ahmet ayık diyor ki:

    erzurum arıza servisinizden şikayetçiyim.telefonla arıza bildirimimizden 7 gün sonra tamir için geliyorlar geldikleri zamanda tamir etmeden gidiyorlar7 gün sonra tekrar geldiklerinde yapacaklarını parçanın samsundan geleceğini söylüyorlar.insaf artık 15 gün bir buzdolabı arızası çekilir mi?kaymakamlığa şikayet ettim ancak bekoya yakışmıyor…!5 YILLIK BEKO BUZDOLABI TAM AYNI ARIZAYI ÜÇ DEFA YATTI….

  10. MEHMET HINIK diyor ki:

    BEKODAN 1 BUZDOLABI ALDIM KOKU YAPTIĞI GEREKÇESİYLE SERVİS ÇAĞIRDIM BANA İÇİNDEKİ KOKU EMİCİDEN DİYEREK FİLİTREYİ KULLANMA DEYİP ÇIKARIP ATTILAR AMA KOKUSU GİTMEDİ SONRA YİNE SERVİS ÇAĞIRDIM BU SEFERDE İÇİNDE KOKU EMİCİ OLMASIĞI İÇİN KOKMUŞ DEDİLER TEKRAR TAKTILAR VE BU MODELLER BÖYLE FABRİKAYA SORDUK DEDİLER BEN BU BUZDOLABINDAN ARTIK TİKSİNTİ GELDİ KOKMASA BİLE ARTIK KOKUYOR SANIYORUM SORUYORUM GÜVENEREK ALDIĞINIZ BİR ÜRÜN KOKU YAPARSA SİZLER NE YAPARDINIZ BEN ARTIK SERVİS ÇAĞIRMAK İSTEMİYORUM SİZDEN MÜŞTERİLERİNİZE VE MALLARINIZA NE KADAR DEĞER VERDİĞİNİZİ GÖRMEK İSTİYORUM BAN HİJYENİK BAKTERİ ÜRETMEZ KOKU YAPMAZ DİYEREK SATILMIŞTI BELKİDE MAĞAZA BANA SATMAK İÇİN YALANMI SÖYLEDİ BUNLARI ANLAMAK İSTİYORU MEHMET HINIK 0543 583 68 99

  11. yeşim taşdelen diyor ki:

    Beko bir dünya markası diye reklamlar yapıyorsunuz.Keşke ürünlerinizin arkasında durabilsenizde reklamların doğruluk payı artsa.7 yıl önce aldığımız bulaşık makinamız başıma sürekli problem açmaktadır.ilk zamanlar sürekli bardakları çiziyordu.Yeni bardak almaktan artık bıktık.Diğer bir sorunda sürekli beyni bozuluyor.Makinayı değiştirmek yerine beyni değiştirmekte ısrar ediyorsunuz.en son beyni 03.03.2012 tarihinde değişti.Bugün yine makinayla ilgili sorun yaşıyoruz.yıkamadan başlayacağına durulamadan başlıyor.içerisinde su bırakıyor.Garantimizin bitmesini bekliyorsunuz sanırım.Garantimizin bitmesine birkaç ay kaldı.Evimdeki bütün elektrikli aletler Beko artık hepsini sırasıyla değiştireceğim.Bu tür aletler hayatımızı kolaylaştırmak için var;ama bizlerde tam tersi stres sıkıntı yapıyor.umarım gereğini yaparsınız.Makinanın değiştirilmesini İSTİYORUZ.

  12. yeşim taşdelen diyor ki:

    bulaşık makinamla ilgili sorunu atalı iki gün oldu hala bir dönüş olmadı.Servis makinayı alıp incelemek istiyor.Daha öncede alınmıştı.Ama bir sonuç değişmiyor.Bizi dikkate alıp döünş yapacak kimse yok sanırım.Çok yazık.05062008631

  13. ali uykuyayatan diyor ki:

    2005 yıkında aldıgım buz dolapı 3 ay garatı kalmasına rahmen 20seferden fazla genel müdürlüğünüz müsterı servızlerini aramamma rahmen hiç bir mühattap bulamak sizi döneceyiz dediler dönmediler bu bekoya yakışmayan bir davranıiş bundan sonra beko kullanmıyacam herkesede söylüyecem bu yaz evimi kopla degistirecem bekoda tamamen kurtulacam cemalpaşa servisinizdende memnun degilim hepsi sahdekar

  14. adem sarıkaya diyor ki:

    pilazma tivi kurulumu için servisbedeli alınıyormu menü vs kurulumu servise ayit değilmi bilgi için rica ederim

  15. tarık kartal diyor ki:

    Beko’yu şikayet etmek istiyorum

    24.01.2011 tarihinde, Bodrum- Turgutreis, Beko şubesinden buzdolabı,çamaşır makinesi, bulaşık makinesi almıştım. ayrıca bu ürünlere ek garanti ile 7 yıl garanti yaptırdım. bu tarihlerde nişanlandığım için evlendiğim zamana kadar (temmuz 2011) kullanılmadı diyebilirim. Eylül ayına geldiğimizde 2 ay geçmesine rağmen buzdolabımız bozuldu. içindeki 300-400 tl lik yiyeceklerimiz heba oldu. çünkü buzdolabı çalışır görünüyordu. servisi aradık ekipler geldi kompresör sıkışması var değişmesi lazım diyerek ürünü aldılar ve 10.09 2011 tarihinde kompresör değişmiş olarak, tamir edilmiş halde geri getirildi.

    27.04.2012 tarihinde buz dolabının yeniden bozulduğunu fark ettik(yine geç olarak) ve yine içindeki 250-300 tl’lik yiyeceğimiz zarar görüp heba oldu. tekrar servis çağırdık geldiler baktılar ve kompresör sıkışması var değişmesi lazım dediler.

    Bende aynı sorun ikinci oluyor ve ben zarar ediyorum bu durumdan, demek ki bu ürün hatalı, bunu değiştirin o zaman diye söyledim
    “.değiştiremeyiz 1 yıl içinde 3 kez aynı sorun olduğunda değişim yapılıyor” dediler.

    Neden peki ben bu sorunu yaşıyorum diye sorduğumda “elektrik ve voltajla ilgili” olduğunu söylediler ancak evde daha hassas aletler var hiçbirine bir şey olmuyor bu dolaba mı oluyor dediğimde, eleman şans!! Dedi
    bunun şansı olsa olsa ayıplı ,kusurlu bir ürünü almış olmamdır.

    Benim derdim şu ki; şimdi bu buz dolabını tamir ettirsem bir daha içine nasıl malzeme koyayım?.. nasıl GÜVENeyim, bir daha bir şey olursa diye nasıl endişelenmem dedim. bu yüzden tamir ettirmedim.

    4441404 nolu numarayı arıyarak şikayetlerimi ilettim yetkili bir kişiyle görüşme talebinde bulundum.ancak servis beni aradı ürün değişimi yapmıyoruz isterseniz tamir edelim dediler. bende istemedim ve tekrar 4441404 nolu telefonu arıyarak beni neden servis arıyor dedim. çünkü servisle ilgili değil şikayetim, ürünle.. bunun değiştirilmesini istiyorum..ben bu mal yüzünden zarara uğruyorum, bir daha güvenipte içine nasıl birşeyler koyarım..

    Şikayetlerimi telefonla arıyarak çözmeye çalışıyorum ancak Bekonun şikayet hatları düzgün çalışmıyor..buranın yetkilisi beni aramıyor ve servise yönlendiriliyorum. Buzdolabı bu dönemde önemli bir alet ve yıllarca kullanıp sorun yaşamıyor insanlar..malına güvenip 7 yıl garanti veriyorsa bu firma bu yazdıklarımı bir düşünsünler..3 gündür huzurumuz kalmadı

    bu durum böyle devam ederse tüketici hakem heyetine ve tüketici mahkemesine başvuracağım.

    Ayıplı Çıkan Ürünlerde Tüketicinin Hakları Nelerdir?

    07 Nisan 2012, Cumartesi 10:10:34

    Bunları Biliyor Musunuz?: “Ayıplı mal ile karşılaşan tüketici, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.” Şikayetvar Tüketici Haber Merkezi

    • tarık kartal diyor ki:

      beko buzdolabımı değiştirmeyi kabul ettiler..şimdi yeni dolabımı aldım. şikayetlerimle ilgilendikleri için teşekkürler.

  16. ahmet yıldız diyor ki:

    yenı bır ev alıp tadilata basladım bekodan aspirator ocak ve ankasre fırını satın alıp montaj için haber vereceğimi söyledim sorunlar böylece başladı
    1.sorun adresi yanlış almaları
    2.sorun defalarca benı servısten arayıp montajla ilgili aynı şeylerı anlatmak zorunda kalmam
    3sorun aspiratör yerine davlumbaz getırmeleri
    4 sorun teslımatta eve yanı inşaata alınan malzemelerden anlayan bırını bırakmam gerekıyormuş
    5.sorun ürünün yanlış gelmesi servisi ilgilendırmıyormuş
    6.sorun yanlış gelen urun için dolabın sökulmesi ve gerıye takılması servısın işi değilmiş
    7sorun bu kadar saçmalığın ustune verilen hızmetten memnunmusuz dıye dönulmesi ve artık bu benım beko veye arçelık ile son urunumdur kımse bırdaha bana bu urünlerden aldıramaz dememe rağmen telofon başındakı bır sekreterden başka kimsenin dönmemesi

    beko senınle gurur duyorum bu ne muhteşem hızmet ve ne muhteşem servıs tebrıkler daha iyisi pardon daha kötusunu yapamazsınız…

  17. ayşe aytekin diyor ki:

    beko,,, kosla kampanyası var dedi yetkili ,kosla elde halı yıkama şampuanı alınacak dedi. kipa da satılır başka yerde bulamassın dendi. ben aldım,ama malesef,3 ay oldu ses seda yok lütfen rica ediyorum gelmeyecek deyin yada sonradan duyduk öyle bir şey yokmuş veya iptal olmuş deyin yeter ki bir şeyler söyleyi “lütfen ” sadece bir cevap verin “lütfen”

  18. ayşe aytekin diyor ki:

    “lütfen beko birses ver” kosla kampanyası diye birşey yok deyin halı yıkama makinası diye bir hediyesi yok deyin yeter ki bir cevap .

  19. ayşe aytekin diyor ki:

    beko lütfen koslada böyle kampanya yoktu sizi kandırmışlar deyin halı yıkama makinesi yoktu deyin yeter ki cevap verin sorunlu olarak

  20. kamil çakır diyor ki:

    samsun ili merkezde oturmaktayım .bayiniz cennet mobilyadan 82ekran palazma tv almıştım . eve gelen komşularım televizyonun rekleri cok kötü dediler aldırış etmedim bıryıl sonra renklerde yanmalar ve görüntü bozukluğu nedeniyle servise bıraktım serviste bir aykaldı bende bu televizyonu değiştirin istemiyorum memnun değilim bu üründen dedim amma değiştirilmedi. tekrar kullanmaya başladım . birsene sonra yine aynı arızayı yaptı . şuanda bir aydır televizyonum servisde ben bu ürünü almıyacağımı belirttim bana başka bir ürün verin farkını ödiyeyim yeni model ürün olsun evdeki tüm beyaz eşyam arcelitir. ben sadece bu üründen memnun kalmadım . mağduruyetimin giderilmesini arz ederim.henüz başka biryere şikayet etmedim. kamil çakır telekom bayii tel:4385558696 ad: kale mah kazımpaşa cad no 18 a

  21. Ayfer Aksoy diyor ki:

    yıllardan beri beko ürünleri kullanıcısıyım.Evimdeki beyaz eşyalarımın hepsi Beko markası.2yıl önce Su Sebili aldım.Aldığımdan beri Kaliteli bir su içemedim yıkadım suyumu değiştirdim artık cam şişe kullanıyorum servise baş vurdum ordan poşette ilaç verildi onunla yıkadım olmadı hep suyum kokuyor başka markaları kullananlarda böyle bir sorun yok herkesle konuşuyoruz bütün bir kış boyu çalıştırmadım yazın yıkayıp çalıştırdım soruna çözüm bulamayınca tekrar buzdolabına su koymaya başladım bu sorunuma çare bulmanızı rica ediyorum Beko gibi bir dünya Markasının Hatalı ürününede sahip çıkacagını düşünüyorum. MODEL: BSS 4420 STOK NO: 8990741200 SERİ NO:0810389607

  22. azize uzun diyor ki:

    .Kayseri de ikamet ediyorum 2005 yılında bekodan buz dolabı , çamaşır makinası , fırın , mini fırın aldım.keşke almasaydım beko kaliteli sağlam diye aldım ama malesef ne müsteri memnuniyeti var ne de başka bişey.üstelik garantimizide 7 yıla çıkardık ki kafamız rahat olsun diye.buzdolabımdan çok şikayetçiyim ilk başta çok farklı bi koku oluyordu servis çağırdık bizr her hangi bi ürün açık koydunuz mu ve buzluk kısmına 1 yıldan fazla ürün bulundurdunuz mu diye sordu bende yok dedim o yıldan bu yıla ben 1 kere dahi olsun ağzı açık hiç bişey koymadım.servis gittiğinde baktım ki 1 buçuk yıldan fazla buzlukta ürün saklanmış alt kısma ağzı açık ürün koyulmuş diye not düşmüş şaka gibi yani.bu yalancılıktan başka bişey değil.daha sonra da alt kısım soğutmaz oldu 9 dereceye yükseliyordu servis buz dolabının kapağı açık olarak 2 gün bekletin sonra açın yine devam ederse arayın dedi aynen yaptık düzelmedi tekrar 2 gün bekletip içinde bulunan malzemeleri komşuma taşıdım çalışıyorum üstelik hamileyim kaç kez boşalt taşı yerleştir kolay sanıyolar.bi parça değiştirdiler düzeldi , şimdide kapak kapanmıyor alt kısmın servisi aradım lastiğini ılık suyla yıkayın düzelir düzelmezse tekrar arayın lastiğinde problem olmaz , servisimiz gelirde herhangi bi arıza bulamazsa ücret talep ederiz bilmem bişey müşteri memnuniyeti bu mudur?ben de büyük bi firmada çalışıyorum ama müşterilerimizi hiç bir şekilde mağdur eetmiyor ve ilk ilkemiz müşteri memnuniyetidir.Dün akşam servis akşam 20:00 da gelecekti randevuyu adresimi aldılar ama gelmediler iş yerimden boşu boşuna izin almış oldum.ŞİKAYETÇİYİM…
    Kısaca ben bu dolaptan aldım alalı asla memnun değilim mağduriyetimin giderilmesini en kısa süre içinde talep ediyorum.Ben bu buzdolabının acil olarak değiştirilmesini istiyorum hiç bir şekilde parça değişimi yada herhangi bişey kabul etmiyorum.Çünkü artık bıktım sıkıntıdan gerekirse tüketici hakları mahkemesine gideceğim hakkımı her türlü arayacağım.BEKO MÜŞTERİ SERVİSLERİNDENDE ŞİKAYETÇİYİM BEKO ARÇELİK FİRMASINDANDA ŞİKAYETÇİYİM.

    ÜSTELİK BİZ 2005 YILINDA BU BUZDOLABINI 1.900 TL YE İNDİRİMLİ ALDIK BİZ PARAYI YOLDAN MI BULUYORUZ.BÜTÜN HAKLARIMI ARAYACAĞIM.
    EN KISA SÜREDE MAĞDURİYETİMİN GİDERİLMESİNİ RİCA EDİYORUM.

    BİLGİLERİNİZE.

    TEL :
    :İBRAHİM UZUN 0555 553 93 80

  23. PERİHAN diyor ki:

    3ay önce no frost buzdolabı aldım keşke almaz olsaydım.dondurucu tarafı 2 günde ancak buz tutuyor,2 kez servis çağırdım,1cide skotu çıkmış dediler,2cide ise buz tutmamış suları gördükleri halde arıza bulunmadığı kanısına vardılar.Peki herkezin dolabı 3 saatte buz tutarken benim dolabım 50 saatte buz tutuyor,birde bir miktar ücret ödeyip garantisi 7 yıl olsun diyorlar,ben dolabımdan ve servislerim ilgilensin ki garantisini arttırayım.Lütfen dolabımın acilen değiştirilmesini istiyorum.

  24. engin yakut diyor ki:

    altı sene önce aldığım buz dolabı yı sadece 2 yıl bozulmadan kullandıım daha sonra her yıl aynı sebepten servis geldi dondurucu kısmı buz tutuyor zamanlada pervenesinin dönmesini engellliyor her seferinde bu sefer bozulmıyacak diyorlar ama yine bozuluyor şimdide dondurucu kısmı tam olarak dondurmuyor derecesini yükselttim fayda etmedi dondurmayı bile eritiyor
    ayrıca kıyma içinde bozulmuş artık tamir edilmesini istemiyorum sadece 1 yıl kaldı garantisinin bitmesine bunun gereğinin yapılmasını istiyorum buz dolabını alırken elektirik süpürgesi ütü de aldım ama sadece ütü den memnun kaldım elektirik süpürgesini garntisi bitinceye kadar tamir oldu sonra yapacak bir şey yok dediler bende doğru dürüst kullanmadan süpürgeyi çöpe attım koskoca buzdolabını attacak değilim gerekirse tüketici haklarını arıyacağım çünkü bu buzdolabı belli üretim hatası
    elimde 4 fatura var daha fazla tamir edilmesini istemiyorum umarım dikkate alırsınız teşkkür ederim

  25. naci diyor ki:

    Aldığın beko çamaşır makinesinden hiç memnun değilim . sürekli arıza veriyor. yetkili seris gelip sürekli sökük yeri tamir ediyor. Makine mi değiştirmek istiyorum.

  26. cengizhan diyor ki:

    klima takanlar neden dama klimayı takıyor duvara neden takılmıyor ?

  27. ahmet ali diyor ki:

    23 gün önce ısparta eğirdir yetkili servisine televizyon tamiri ile ilgili aradım ama ne arayan var ne soran var bence böyle ciddi 1 firmanın ciddiyetsis servislerle niçin çalışır merak ediyorum ilgilenirseniz sevinirim. 2 yıl öncede buzdolabı ile aynı servisle 1 sorunum olmuştu LÜTFEN AMA LÜTFEN İLGİLENİN .

  28. akif diyor ki:

    camaşır makınesı aldim arızalı cıktı 5ğün sonra arızayı tanir edildi sıfır alınan mal degişim gerekmezmi müşleri memnuniyeti bunudur

  29. Sevilay aslan diyor ki:

    Beko 15 Gündür Parasını Ödediğimiz Buzdolabını Daha Gönderemedi!
    15 gün önce Beko’dan bulaşık makinası ve buzdolabı aldık.Bir gün sonra bize yanlış bulaşık makinası ve teşhir ürünü olan bir buzdolabı gönderdiler. Bu sorunu gidermeleri için bayiyi aradık ve ürünleri geri gönderdik.Birkaç gün sonra da bulaşık makinasını gönderdiler ama buzdolabı gelmedi koskoca Beko’dan öyle bir ürün seçmişiz ki 15 gündür İstanbul da seçtiğimiz buzdolabını hiçbir bayide bulamıyorlar!!! YA DA KİMSENİN İLGİLENDİĞİ YOK! müşteri hizmetlerini defalarca aramamıza rağmen kimse geri dönüş yapmadı ve 15 gün boyunca BEKO yüzünden evimizde buzdolabı yok ve ne zaman geleceği de hala belli değil !bu mağduriyetimizi nasıl gidereceklerini açıkçası çok merak ediyorum ve bu işin peşini bırakmayacağım.

  30. tülay dnç diyor ki:

    klima aldık bekliyoruz akçay servisden alıcının adı tülay dinç

  31. tülay dnç diyor ki:

    AKÇAY SERVİSDEN KLIMA ALDIK HALA 3-4 GÜN OLDU AMA HALA GELMEDİ GELİCEK DEDİLERR 2 3 GÜNE AMA GELMEDİİ !!!

  32. akif diyor ki:

    sıfır camaşır makınası eve arızalıgeldı 3kez serfıs geldi arızayı cözemedsi degişim talep ettim olmaz dediler gelen serfıs elemani 1.gelen hortumdan dedi hotumu degiştirdiler sorun cözülmedi 2.gelen hortumdan dedi hotumu kesti hotuma destek yaparak havayakaldırdı ikinci el lamışım gibi mamele görüldü 3.geldi hicbirşey yapmadan giti vaktimyok ben 2saatlik pırokramı bekleyemem deyip giti tl numaram dönerseniz sevinirim 0544 958 94 85

  33. hamza dağparçası diyor ki:

    sıfır beko buzdolabı aldığımızdan beri sürekli arıza veriyor değişmeyen parçası kalmadı ve hala istediğimiz düzeyde değil.

  34. özlem somuncu diyor ki:

    garanti kapsamındaki buzdolabım 13-07 2012 tarihinde bozuldu.14-07-2012 sabahı servise arızayı bildirdik fakat servis 17-07-2012 tarihinde akşamüzeri gelip buzdolabımı aldı .3 gün süren arıza bildirimlerinde bana kullanmam için başka buzdolabı getirilmedi.bu gün yarın denilerek oyaladılar.tüketici olarak izmir-urla beko servisinden şikayetçiyim.bundan sonra evime kesinlikle beko markalı hiçbirşey sokmuyacağım gibi bunu basın ve sanal ortamda herkeze bildiricem.bekodan şikayetçi değilim fakat servis yüzünden bekodan vazgeçiyorum.ayrıca bunu tükoderede bildiricem

  35. mehmet cemil erbaş diyor ki:

    sayın yetkili beko 19200 klima aldım antalyada yaşıyorum burada havalar çok sıcak servis 2 gün verdi montaj için yetişemediklerini klima taleplerinin fazla olduğunu haklı olarak söylediler antalyada 6 yetkili servis olduğunu belirtiler ben aldığım ürünü hemen kullanmak istiyorum eğer servis yeterli gelmiyorsa servis sayısını artırın hem iş olanağı artacak hemde talepler yerinde zamanında yerine getirilmiş olacaktır saygılarımla

  36. mehmet hilmi erzurumlu diyor ki:

    sizin beko marka televizyonunuzu aldığım güne lanet olsun alalı 1 hafta oldu daha yeniolmasına rağmen hala izleyemiyorum.bütün türk halkına buradan duyurulur.televizyonu yeni almanıza rağmen nerde görülmüş bağlamaya ücret istendiği böle dünya markası işte bunlar.anca sizi bizi sömürür bunlar mason tabiatına sahip insanlar.

  37. mehmet hilmi erzurumlu diyor ki:

    lütfen ama lütfen beko arçelik almayın alana kesinlikle mani olun

  38. mehmet hilmi erzurumlu diyor ki:

    bunlar sömürgeci seni beni hepimizi kandırıyor bunlar lütfen almayın lütfen almayın lütfen almayın

  39. ahmet diyor ki:

    beko kılima aldım 25 günde bozuldu bide servisi aryıruz gelmiyor bu nasıl öründür çok ayıptır yani yasal işlem başmak lazmı

  40. melek köybaşı diyor ki:

    denizli özhanlar beko bayisinden bılaşık makinası aldım 3 yıl oluyor halan sorunu bitmedi hic memnun degilim evime gelen servisler herdefasında detejanıma bahane buldu kullanmadıgım deterjanda kalmadı halan makinam aynı sürekli tabak bardak deniştirmek zorunda kalıyorum cok kötü yaptı herşeyimi gerek hic birşey yapılmadı

  41. murat arslan diyor ki:

    çamaşır makinem defolu olarak geldihiç bir servis çözüm bulamıyor tek yapmak istedikleri makineyi paramparça edip etrafını çizip hiç birşey olmamış gibi elimize tesilim etmekten başka bir işleri yok.

  42. ali yalçın diyor ki:

    yaklaşık bir haftadır klimam bozuk ve acıldığında cızırtı yapıp ateş cıkıyor. her aradığımda aciliyetle not düştüklerini söylüyorlar. ne yazıkki ne arayan var ne de soran. bekoda servis ağı keyfiyetle yürüyor, adaletle değil.

  43. hasan diyor ki:

    10 8 2008 de dıyarbırda aldıgım beko nofrcz buzdolabı 6 ay sonra tökezlemeye başladı.bu zaman zarfında en az 5 6 defa cagırdım 10 gün götürdüler depolarında kaldı bu arada magdur oldum dolapsız kaldım.yıne fayda etmedı.degişim talep ettım olmaz dedıler beko yetkılılerıne meıl attım tık yok başka servıs cagırıyorum bu dolap ölü siz ilk servı arayın dıyolar böle bi mantık varmı ya .20 gündür dolapsızım dıyarbakır sıcagını bılen bılır.servısı arıyorum 14 agustos a gün verıyor telefon üstüne telefon açıyom yetkılı bırıne bagla dıyom telefonu kapatıyo onlarda bılıyo dolap fabrıkasyon hatası salla sallaya bıldıgın kadar.garantım 7 sene inanın 2 buzdolabı masrafı yaptılar bu nasıl iş ahlakı neler dönüyo anlamış degılım.beko dan bırının benı aramasını istiyom koskocaman beko dünya markasıymış yazdık larım aynen dogru sıkıysa bi müfettiş gönder şu servıse.bütün hukuki işlemlerımı yanı haklarımı kullanacam

  44. taner küçük diyor ki:

    beko marka almış olduğum csf 62010 fwl model fırını altını pişirmeme sorunundan dolayı servise bildirdim beko yetkili servisi gelip arızasına baktı ancak bir sorun olmadığını söylediler fakat sorun giderilmedi pişirilen böreklerin alt kısımlerı pişmiyor çi kalıyor tekrar servise gittiğimde servisin bi sorun olmaduığını bişey yapamıyacaklarını söylediler bende ürünnun ne sorunu oldugunu sordumn ve bu sorunu nasıl hallatmem gerelkiyor diye sorduğumda naparsan yap mahkemever istesen ukala ukala konuşuyor nesıl bir beko servisidir

  45. Anonim diyor ki:

    benım evdeki tüm eşyalarım bekodır bir arıza verdiği zaman batman deki servislari burak gelmeyi telefona bila bakmiyorlar letfen bıze yardımcı olun batmanda ramazan gök tel 5324972602

  46. süleymsn mert diyor ki:

    beko marka almış oldüğüm buzdolabı daha 1 sene dolmadan kapı boyası hiç darbe almadiği halde bayası kabardi servisi aradık 1 hafta gün veriyor boya bir senelik mi yapılıyor buzdolaplarına

  47. ilknur diyor ki:

    2007 yılında beko nofrost buzdolabı aldık. Aldığımızdan hemen sonra soğutmada problem yaşamaya başladık. Servis çağırdık kapağında sorun olduğunu söyleyerek her defasında kapağa sıcak su sökerek gittiler. Şu anda da sürekli su akıtıyor ve randımanlı soğutma sağlıyamıyor. Buzdolabımızın bu durumunu bütün çevremizdekiler biliyor ve bize ilk arızada yetkili kişilere şikayette bulunmamızı söylediler.İstanbuldaki servislere kadar aradık ama aydındaki servislerle halletmemizi söylediler. Mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz.

  48. erdal arslan diyor ki:

    26.07.2012 de klima aldım ama almama pişman ettiler bugün 7 gündür klimam bağlanamadı arayan yok kendim peşine düşmek zorunda kalıyorum bugün ürünüm gelmediği taktirde şiparişi iptal edcem diyarbakırda sarvis ve bayileriniz işle alakasızlar inanın pişman oldum

  49. RAMAZAN ATEŞ diyor ki:

    BEN BEKO BİR DÜNYA MARKASI DİYE BULASIK CAMASIR VE BUZDOLABIMI YENİLEDİM MAĞAZADAKİ ŞLGİ VE ALAKAYI SERVİS DE GÖREMEDİM BULASIK MAKİNESİNİ BAĞLAMIŞLAR AMA NASIL SU GİRİSİ MAKİNAYI KASIYOR SERVİS CALIŞANLARI HORTUM TAM YETTİ DEMİŞ ACABA BEN BU ÜC ÜRÜNE 3500 TL ÖDEDİM DE (BU ARA BEN ASGARİ ÜCRET CALISANIYIM)SU GİRİS BORUSUNU BİR 20 CM NEDEN UZUN YAPMADILAR SU CIKIS KISMI NI HİC SÖYLEMİYORUM BORU PİMAŞA UZATILMAMIŞ YANİ BEN BULAŞIK MAKİNE Mİ ALALI ALTI GÜN OLDU AMMA HANIM HALA ELİNDE YIKIYOR BULAŞIĞI EĞER MAĞAZADAKİ SATICIN GÜLER YÜZÜ OLMASA HİC UTANMADAN KAPPORAMI YAKMA PAHASINA GERİ VERECEM BENİM DİYECEĞİM YAZIK SERVİS ADI ALTIN DA BEKONUN ADINI LEKELEYİP PARASINI ALIYORLAR BEN MAGAZADAN KENDİMDE GETİREBİLİRİM EŞŞAMI SERVİSE GEREK YOK

  50. TAMER ATAGÜL diyor ki:

    YAKLAŞIK 3 AY ÖNCE 22inç LCD TV İM ARIZA YAPTI.SES VAR GÖRÜNTÜ YOKTU.KIBRIS LEFKOŞA SERVİSE GÖTÜRDÜM.BANA ADAPTÖRÜN BOZUK OLDUĞUNU BİR AY SONRA GELECEĞİNİ SÖYLEDİLER.BİR AY SONRA GİTTİĞİMDE PARÇANIN GELMEDİĞİNİ BİR SONRAKİ AYA KALDIĞINI AMA İSTERSEM BENİM ALIP GETİRMEMİ SÖYLEDİLER.İSTANBULDAN ADAPTÖRÜ ALIP GETİRDİM.3-4 GÜN SONRA BENİ ARAYIP EKRAN KARTININ VE EKRANIN ARIZALI OLDUĞUNU TAMİRİNİN PAHALI OLDUĞUNU NERDEYSE YENİ FİYATINA MAL OLACAĞINI SÖYLEDİLER.BEN DE KENDİLERİNE ADAPTÖRÜ BANA NİYE ALDIRDINIZ DEDİM AMA BİR SONUÇ ÇIKMADI.DAHA ÖNCE YAYIN SESİ GELEN GÖRÜNTÜSÜ GELMEYEN TV Yİ HİÇ ÇALIŞMAZ VE ARKA KAPAĞI YARI KAPALI GERİ ALDIM TÜRKİYE BEKOYU ARADIM BANA GERİ DÖNECEKLERİNİ SÖYLEDİLER AMA KİMSE GERİ DÖNMEDİ.LEFKOŞA BEKO SERVİSTEN ŞİKAYETÇİYİM.BUNDAN SONRA KESİNLİKLE BEKO HİÇ BİR CİHAZI EVE SOKMAM VE HER YERDE BU OLAYI SÖYLERİM BEKO ALMAYIN.

  51. mustafa diyor ki:

    Merhaba, ben Mustafa CANITEZ. Geçen yıl KAYSERİ KEŞOĞLU BEKO Bayii’nden almış olduğum D5-7101 çamaşır makinesi, 4001 E1 bulaşık makinesi, D-9575 NEX buzdolabının İstanbul’daki ev adresime teslim edilmesini istedim ve satarken hiç bir sorun olmayacağını gönderebileceklerini söylediler ben şimdi bu eşyaların gönderilmesi istiyorum ve bana kargo ile ücretli gönderebileceklerini 150-170tl arasında bi fiyat çıkacağını söylediler. satarken bu şekilde bi uygulama olduğundan bahsetmediler şimdi eşyaları istediğim zaman söylüyolar. bu yapılan uygulama doğrumu? ben 1 aydır mağdurum bununla ilgili 2 kez beko 1 kez arçelik müşteri hizmetlerini arayarak mağduriyetimi bildirdim en kısa zamanda yardımcı olacaklarını söylediler ama hala bekliyorum hiç bir sonuç yok. bunun üzerine ben artık beklemek istemediğimden akrabam vasıtasıyla KAYSERİ BEKO KEŞOĞLU Bayii’sine 170 tl ücret bıraktırdım ben müşteri hizmetlerini arayıp sorunumu paylaştığım için inat yaparak benimle dalga geçer gibi Kayseri sınırları içerisinde bi adrese göndereceğini İstanbul’a asla göndermeyeceğini söylüyor.Benim eşyalarımı gasp etti resmen paramla rezil oluyorum, buradan da bi sonuç alamazsam savcılığa suç duyurusunda bulunacağım. lütfen artık olayın büyümeden bana yardım edilmesini istiyorum. BİR DÜNYA MARKASINA YAKIŞMIYOR…

  52. Sedat ALKAN diyor ki:

    Orta boy ev için derin dondurucu aldım Edirne Keşandayım 3 yıl içinde biri garanti kapsamında diğer ikisi garanti dışı arıza yaptı her defasında içerisindeki malzemeler koktu ve atmak zorunda kaldım diğer komşulardan böyle bir şikayet duymadım ama eşya markaları nedir bilmiyorum mağdurum mağduriyetimin giderilmesini istiyorum SAYGILARIMLA

  53. Sedat ALKAN diyor ki:

    72 ekran televizyonumda Arçelik 2007 de aldım garantisi biteli 1 ay olmuştu arıza yapmıştı ama hala kullanıyorum bu eşyalar garantisi bitinceye kadar mı oluyor ömürleri yani 2 yılda bir ürünmü değiştireceğiz.

  54. Sedat ALKAN diyor ki:

    sayın yönetici tüketici heyetinemi tüketici mahkemesinemi başvursam bilmiyorum

  55. Sedat ALKAN diyor ki:

    Arızalı olan derin dondurucu yüzünden Aile huzurum kalmadı

  56. Sedat ALKAN diyor ki:

    0 505 218 41 94
    0 284 715 11 85 numaralı telefonlardan bilgilendirirseniz memnun olurum.

  57. Soner SEYFELİ diyor ki:

    ………….ÖNCELİLİKLE SAYIN BEKO YETKİLİLERİNE SAYGILARIMI İLETİYORUM……….

    ŞUANDA YAZACAĞIM SORUNUMLA YETKİLİLERİNDE İLGİLENMEYECEĞİNİ BİLİYORUM AMA BEN BİR TÜKETİCİ OLARAK ŞANSIMI DENEYECEĞİM.

    BEN AYDIN İLİNDE İKAMET EDİYORUM BEKO’NUN SİSTEM KAYITLARINDAN ADIM SOYADIM GİRİLDİĞİNDE HEMEN ÇIKAR ÇÜNKÜ EVİMDEKİ ELEKTRİKLİ EŞYALARIMIN ÇOĞU BEKO VE HALENDE BORCUNU ÖDEMEKTEYİM.
    BEN 15.02.201 TARİHİNDE AYDIN MERKEZDE BULUNAN BEKO BAYİSİNDEN D 6001 EL MARKA BULAŞIK MAKİNESİ ALDIM VE ALDIĞIMA DA PİŞMANIM ÇÜNKÜ BU MAKİNEN YÜZÜNDEN AİLE HUZURUM KALMADI.

    EVE SÜREKLİ SERVİS GELMEYE BAŞLADI. BULAŞIK MAKİNESİ EVDEKİ CAM EŞYALARIN TAMAMINI ÇİZDİĞİ GİBİ, TEMİZDE YIKAMIYORDU. EVE GELEN SERVİS ELEMANLARININ TALEBİ ÜZERİNE SÜREKLİ DETERJAN DEĞİŞTİRİP PARA HARCADIM VE TELEFON PARASI YAPTIM. EN SON YİNE SERVİS ÇAĞIRIP ŞİKAYETİMİZİ YENİLEYEREK BULAŞIK MAKİNESİNİN ÇİZDİĞİNİ VE TEMİZ YIKAMADIĞINI BELİRTTİK. DAHA SONRA TEKRAR AYAR YAPTILAR GİTTİLER FAKAT HERHANGİ BİR DEĞİŞME OLMADI.
    TEKRARDAN ŞİKAYETİMİZ ÜZERİNE MAKİNEYİ SERVİS ALARAK GÖTÜRDÜ.İNCELEMESİ YAPTILAR BULAŞIK MAKİNESİNİN SU FISKİYELERİ ARIZALI OLDUĞU İÇİN ,SU FISKİYELERİ VE BAŞKA BİR PARÇASI DEĞİŞTİRİLDİ .
    TEKRARDAN SORUN YOK DİYE GETİRİLDİ.FAKAT BULAŞIK MAKİNESİNDE HERHANGİ BİR DEĞİŞME YOK HALEN ÇİZİYOR .
    İŞİN KÖTÜSÜ ESKİSİNDEN DAHA KÖTÜ OLDU VE BULAŞIKLARI TEMİZ YIKAMIYOR. BUNUN ÜZERİNE BEKO TÜKETİCİ ŞİKAYET HATTI : 444 1 404 ARAYARAK MAKİNEMİZİN YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLMESİNİ İSTEDİK.
    FAKAT BİR ÇÖZÜM YOK BAYRAMDAN ÖNCE ARADIM 20 GÜN OLDU HALEN ÇÖZÜM YOK. BEKO TÜKETİCİ ŞİKAYET HATTI : 444 1 404 ARIYORUM BURASI FARKLI
    SERVİS FARKLI BİR ŞEY DİYOR .BÖLGEDEN BİLİR KİŞİ GELECEKMİŞ FALAN ,FALAN………………………….
    BEN BULAŞIK MAKİNEMİN YA YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLMESİNİ YADA PARAMIN VERİLMESİNİ İSTİYORUM AKSİ TAKDİRDE TÜKETİCİ MAHKEMESİNE BAŞ VURACAĞIM.VE GEREKİRSE ELİMDEKİ EVRAKLARLA BİRLİKTE MEDYAYI ÇAĞIRIP SORUNUMU DİLE GETİRECEĞİM……………………
    ………….YETKİLİLERİN SORUNUMU ÇÖZMESİNİ BEKLİYORUM ……. …BUYRUN SAYI NYETKİLİLER ………….. SATARKEN İYİ DE SORUN ÇÖZMEDE VE TÜKETİCİ HAKLARI NEREDE……………………SORUN ÇÖZÜN BAKALIM………………….

  58. cuma dalfesğlu diyor ki:

    beko güvenilir marka diye ramazaniçinde iki tane su sebili aldım bir tanesini adana tufanbeyli akpınar köyüne bir tanesinide tufanbeyli toros camiye koydukki ramazanda soğuk su içilsin diye toros camideki sebil arızalı çıktı hemen bildirdim en yakın yer maraş göksun yetkili servisi götürdü bir kaç gün sonra servis beni arayarak hakaretle konuştu bende bu şekilde konuşan kişiye karşılık verince bana bende tüketici hatası yazacağım dedi beko yetkilileri sizlere sesleniyorum servislerinizi tüketicilerinize hakaret etsindiyemi özellikle seçiyorsunuz şu an benden garantisi olmasına rağmen 70 tl talep ediyor garanti kapsamı içerisindeki ürünlerinizden paramı talep ediyorsunuz defalarca aramama rağmen geri dönülmedi bekoya güvenim kalmadı birdaha ilgilenmenizi rica ediyorum her ne kadar bu çağrım duyulur bilemem ama son çare.

  59. ayşe ergün diyor ki:

    geçen yıl nofros buzdolabı aldım D BEYAZITA HÜLAY
    MOBİLYADAN buzdolabım birbuçuk ay önce arzalandı defalarca çağımama rağmen gelip bakıp gitiler bursada parça istediklerini dediler gidiş o gidiş bidaha aradığımda yapmayacaklarını sölediler git kime şikayet edersenet dediler bende sizi tüketici haklarına şikayet ederim dedim sonra kuçucuk dolap getirdiler ve dolabımı götürdüler 1 ay oldu getirmediler ramazanda beni madur etiler allah rızası için yardımcı olurmusunuz beko
    servisinden nefret etim bekoyu gimseye tavsiye etmiyorum

  60. ramazan mavi diyor ki:

    SAYIN YETKİLİ;2008 YILINDA ALMIŞ OLDUĞUMUZ BEKO MARKALI NOFROST DOLABIMIZ 7 SENELİK GARANTİLİ OLARAK ALINDI.ANCAK SON 1 SENEDİR ARIZASINDAN DOLAYI 6 KERE YETKİLİ SERVİSİN GÖZETİMİNDEN GEÇMİŞ OLMASINA VE DEĞİŞMEMİŞ PARÇASI KALMAMASINA RAĞMEN HALA ARIZALARININ DEVAM ETMESİ SEBEBİNDEN DOLAYI ARTIK BANA BEKO DAN BIKKINLIK GELDİ BEKONUN TÜM BEYAZ EŞYALARINI ALMAMA KARARINI ALDIM.BEKO YU HERKEZE OLUMSUZ OLARAK YANSITICAM BUNDAN EMİN OLUN.BÖYLE BÜYÜK BİR FİRMAYA GÜVENİP ALIYORUZ YETKİLİ SERVİS ELEMANLARINIZ SERVİSE GELİP HAKARET EDİP GİDİYORLAR SONUÇ OLARAK BENİM BUZDOLABIM HALA BOZUK VE NOFROST DOLAP GÖREVİ GÖRMÜYOR ALMIŞ OLDUĞUM BÜTÜN SEBZE,MEYVE,ET VB. GIDALARI SAGLIKSIZ BİR ŞEKİLDE BOZUYOR.ARTIK EN SON ÇARE SİZDEN RİCAM BENİM SIKINTIMIN GİDERİLMESİDİR.AKSİ TAKDİRDE GEREKLİ NEVKİLERE BAŞVURUP BİLİR KİŞİ RAPORU ALIP HAKKIMI SONUNA KADAR SAVUNUCAM(GEREKENLERİN YAPILMADIĞI TAKDİRDE)
    ACİL OLARAK CEVAP BEKLİYORUZ
    SAYGILARIMLA…

  61. tuba diyor ki:

    BEKO ARIZALI ÜRÜNÜNE SAHİP ÇIK ARTIK !!!
    7 yıl garantisi olan bulaşık makinem bozuldu, 6-7 kez servi geldi, (makine deterjanlı bırakıyor) gözleriyle gördükleri halde “DEĞİŞİM TALEBİMİZİ” ciddiye almadılar.. müşteri hizmetlerini aradaım kaç kez, “herşey bir yana SAĞLIĞIMIZ TEHLİKEYE GİRİYOR, gereken neyse yapılsın dedim, “kesinlikle haklısınız, genel müdürlüğe değişim için e-mail attık en kısa zamanda size dönecez” dediler ve üzerinden yine aylar geçti… YETER ARTIK, ÇOCUK MU OYALIYORSUNUZ, kim bize hesap verecek… ben 1 yıldır bu sorunla uğraşmaktan çok sıkıldım artık, resmen peşlerinden koşuyoruz ya… beko markasından hakikaten tiksindim artık bir daha bu markadan asla ürün almayı düşünmüyorum, çevremdekilerde öyle… tmm ürün hatalı/hasarlı/bozuk vs olabilir buna kimse bişi diyemez, SİZ FİRMA OLARAK SAHİP ÇIKSANIZA ÜRÜNÜNÜZE !!! NASIL “DÜNYA MARKASI” ANLAMADIK !!! MARKA OLAN FİRMA ÜRÜRÜNE SAHİP ÇIKAR, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAR, MÜŞTERİSİNİ “SADECE ÜRÜNÜ SATANA KADAR” TANIMAZ !!! Gereken yapılmadığı taktirde ben ne gerekiyorsa hepsini yapacam, kimi aramam, nereye başvurmam gerekiyorsa… şunu ii bilin ki; MÜŞTERİNİZİN SIKINTISINI GİDERMEDİĞİNİZ SÜRECE SATILACAK BİNLERCE ÜRÜNÜNÜZÜN ELİNİZDE KALMASINA SEBEP OLUYORSUNUZ, Bilmem farkındamısınız!!!

  62. Alev Kobak diyor ki:

    3.10 2012 tarihinde sizden almış olduğum termosifonun kazanı delindi ve yetkili servis gelerek yenisinin takılacağını söyledi fakat hala yenisi takılmadı, servisi arıyorum fabrikaya bildirdik diyorlar ve başka bilgi vermiyorlar, böyle büyük bir firmanın müşterilerini bu derece mağdur durumda bırakmalarını kınıyorum ve bu mağduriyetin acilen bitmesini bir an önce yeni termosifonun takılmasını önemle rica ediyorum….

  63. abdurrahman kaya diyor ki:

    beko 100 tr yazarkasa aldım aynı arızadan 8 kez servise gitti her defasında yapıldı.garantisi bitti şimdi yine aynı arızayı tekrarlıyor.servis 100 tl istiyor ve süründürüyor resmen.ben şimdi her ay 100 tl mi ödicem.ben esnafım.nereleri aradıysam sonuç vermedi.sanırım geriye birtek tüketici mahkemesi ve hakem heyeti kaldı.beko aldığıma pişmanım.allahım beni affet.birdaha asla yapmicam söz

  64. hüseyin özgür diyor ki:

    çocuklarımın evlendiği yılda almış olduğum beko marka bulaşık makinesinden bir türlü faydalanamadık . nedeni yıkadıktan sonra tekrar elle yıkıyorlar . acaba dedik geçermi. makineyi abisine verdi ondada aynı sorun . ben 1978 yılından beri çocuklarıma ve kendime hep bu markayı aldım ve önerdim diğer kişilere . ama bu bulaşık makinesinden şikayetçiyim servislere sordum sudan sebeplerle beni geçiştirdiler. benim ricam bana yardımcı olmanız. bu makineyi 2006 da aldık ama 100 kere kullanmadık . ilgilenirseniz teşekkürler . iyi çalışmalar

  65. selahattin tuna diyor ki:

    22/10/2012 tarihinde çamaşırmakinem buzulduğundan servis çağırdım geldiler baktılar parça gerekiyor dediler parça istiyoruz deyip gitiler o zamandan beri makinem yapılmamış her aradığımda parça geliyor diyorlar bir daha beko ürününü almak tövbe çünkü çok çok rahatsız oldum aynı zamana çevremede anlatırım bu rahatsızlığı

  66. huriye diyor ki:

    gecen yıl aralık ayında bekodan beyaz esyalar aldık. ama bulasık makınamı artık kıracak kadar cıldırttı benı. 1 yıl olmadan 5-6 kez servıs cagırdım. yok sular yok kırec bılmem ne deyıp duruyolar. bulasıklarımın ıcını resmen temızleyıp koyuyorum ama bı makına ıcecek lekesını dahı cıkaramazmı yaa anlamıyorum ben !! ve aldıgımdan berı ust raf kısmında bı parca egrıymıs, kapak kapanmıyordu ( ben demesem bunu bıle anlamadılar ) parcayı degıstırdıler ama halaa aynıı !! her bulasık cıktıgında makınadan bırsuru bulasıgı tekrar yıkaması ıcın koyuyorum ıcınee !!! DEĞİŞTİRİN SU MAKINAMII LUTFEN !!! bıkmadann sureklı sıkayet edıcem…

  67. ahmet fevzi yazan diyor ki:

    mersin çamlıbel beko servisi bekodan aldığım klimayı 2 gündür takmamış ve sabah geleceğim dediği halde tüm gün gelmemiştir. bu yapılan servisin yanına kar olarak kalacaksa bende aldığım klimayı iade edip başka bir marka almayı düşünüyorum. böyle ehlikeyf servislerle uğraşamam. saygılarımla.

  68. 1.5 yıl önce 3yıl garantili beko marka olan klimam haricinde tüm ürünlerimden şikayetçiyim kombimde sorun yaşadım çamaşır makinamda yaşadım bulaşık makinamda yaşadım para farkını vererek bu sorunlarımı çözdüm. şimdiki sorunum 3yıl garantili olmasına ragmen 84ekran televizyonumda açılmadı diye çagırdıgım servisin öncelikle bizimle alakalı olmadını söyleyip 1hafta içerisinde arızayı onarıp getireceni söyleyip 3gün sonra tivimin garantiye girmeyip benden 500tl 600tl arası para talebinde bulunuyor ben bu paraları verdikten sonra garanti ne ozaman

  69. Sedat YILDIRIM diyor ki:

    2003 yılında almış olduğum beko dijital buzdolabınızdan memnundum ama dolabınız bir arza yaptı ve uşak banaz daki serviste yaptırdık ama aynı arzayı tekrar yaptı yine servise götürdük servis biz bu arzayı yapamayız dedi.nereye başvurmamız gerekir (garantisi bittiği için 410tl ücret ödedik)dolap şuanda arzalı olarak duruyor

  70. pelda diyor ki:

    çamaşır makinası almıştık 7 yıl önce ama aldığımız günden beri bozuk aldığımız bayi değiştirmiyor değiştirmesini istiyoruz çönkü hergün bozuk ilk aldığımızda bozuk dedik kabul etmediler sonra uğraştılar beyini değiştirdiler hergün ayda bir servis gelmesi gerekr gene bozuk ve bu servise almamızın son ayı garantisi bitiyor değişmesini istiyoruz yeter hergün servisi aramaktan bıktım ve çamaşırın her seferinde parçasını değiştirilmesindende bıktım ben gerçekten şikayetçiyim o makinanın değişmesi gerekir yoksa bekodan bir daha eşya almayı düşünmem en son çarem siz kaldınız ulaşırsanız çok memnun olacam 05414304916 ulaşırsanız çok memnun olacam rica ediyorum yardım edin bana

  71. pelda binen diyor ki:

    çamaşır makinası almıştık 7 yıl önce ama aldığımız günden beri bozuk aldığımız bayi değiştirmiyor değiştirmesini istiyoruz çönkü hergün bozuk ilk aldığımızda bozuk dedik kabul etmediler sonra uğraştılar beyini değiştirdiler hergün ayda bir servis gelmesi gerekr gene bozuk ve bu servise almamızın son ayı garantisi bitiyor değişmesini istiyoruz yeter hergün servisi aramaktan bıktım ve çamaşırın her seferinde parçasını değiştirilmesindende bıktım ben gerçekten şikayetçiyim o makinanın değişmesi gerekir yoksa bekodan bir daha eşya almayı düşünmem en son çarem siz kaldınız ulaşırsanız çok memnun olacam 05414304916 ulaşırsanız çok memnun olacam rica ediyorum yardım edin bana

  72. emel diyor ki:

    yetkili arkadaşlar merhaba,yaklaşık 1 seneye yakın olucak bulaşık makinesi aldım.markası beko D4001 EL ÜRÜN KODUaldıgım günden beri 4 defa servis geldi ama sonuca ulaşamadık sorunu bulaşıkları yıkamıyor.gelen servisin bana mazereti suyun şeffaf olmasıymış32 hanelik bir binada oturuyorum..ben kimsenin makinesinde yıkamayla ilgili bir sorunu yok.her gelen servisiniz sürekli.mazeret söyleyip gidiyor.ben sıkıldım artık bu duyarsızlıktan makinemin deyişmesini istiyorum.evde atmadıgım ne bardak kaldı nede tabak.makinayı al dıgıma pişman oldum.ANTALYA bölge müdürünüz olcay beyede şikayetimi ilettim yıkanmamış bulaşıkların fotosunu gönderdim ama malesef sonuç sıfır.lütfen bu sorunumun derhal çözülmesini istiyorum.gereken yerlere yasal olarak şikayetimi bildirim yapıcam.Sorunum çözülmesse

  73. ahmet şevik diyor ki:

    2010 yılında büyük meblağ ödeyerek aldığım beko marka buzdolabı 2011 yılında bozuldu tamir ettiler yıl 2012 oldu aynı buzdolabı tekral bozuldu servisten geldiler motoru değişecek dediler motor elimizde yok yarın geliriz dediler yarına kadar içindekiler bozulur dedim bir tane külüstür pis ve sanki harpten çıkmış gibi dış görüntüsü bozuk küçücük bir buzdolabı verdiler ertesi güne yazdan hazırlanan bütün malzemeler bozuldu çöpe attık cuma günü idi 4440888 i aradım beni mağdur ettiniz buzdolabı 2 yıllıkken hurdaya döndü değiştirin dedim biz size döneriz dediler çevap yok pazar tekrar aradım döneceğiz dediler cuma oldu dönen yok tekrar aradım şikayetiniz iletilecek size dönülecek dediler akşam üstü oldu bir telefon konya yetkili servisi aradı değiştiremiyoruz dediler sizin istanbulda falan üstünüz yetkili birileri yokmu dedim biz tam yetkiliyiz maalasef değiştiremiyoruz iyi günler deyip kapattılar ülkemin acı manzarası koskoca koç grubunda muhatap bulamadım allahtan köyde falan yaşamıyormuşum yoksa maazallah servise de ulaşamazdım. koskoca bekonun temsil görevi konyadaki serviste servis çağırırken aradığım bayan sekreter çıktı .pes doğrusu bir yere kaydedin 21.12.2012 den itibaren artık arçelik ve beko benim için bitmiştir .ilgilenenlere duyurulur

  74. zehra diyor ki:

    Ben 2009 yılında BEKO çamaşır makinesi aldım.Ama aldığım ilk günden beri yüksek ısıda yıkamama rağmen çamaşırlarımı temizlemiyor..servisi aradım baktı ve sorunu yok dedi.Sorun bendedir dedim ve her türlü temizlik maddelerini kullandım.aradan 2 yıl geçti ve sonuç aynı.. son olarak makinemle ilgili aynı şikayetten dolayı 1 yıldan beri uğraşıyorum .. bu 1 yıl içerisinde servis hemen hemen her hafta evime geliyordu .şuan makinem 1 aydır servis atölyesinde alındığı gibi duruyor..hiçbir müdahalede bulunulmamış.BÖYLESİNE ACİZ VE YALANCI BİR MARKA GÖRMEDİM DAHA.GÜYA DÜNYA MARKASIYMIŞ…

  75. zehraaa diyor ki:

    mrb ben bulaşık makinası aldım iki yıl önce ve hiç memnun değilim servisi aradm iki defa sorun yok dedler ama benim bardaklarım ve tabaklarım çizik ve puslu hala tekrar bardak ve tabak aldm onlarda aynı oldu arıyorum servisi saçma sapan şeyler söylüyorlar yok temiz koyuyormuşuz ondan çiziliyormuş pis koymayı denedim bu defada bardakların içinde salça çıkıyor ne yapmalyım

  76. kayatopal diyor ki:

    17.12 2012 tarihinde bulaşık makinem arıza yaptı servise bildirdim geldiler arızayı buldular halen bu gün 9.1.2013 tarihi oldu halen gelip parcayı takmadılar servisi ve cagrı merkezini aradım ama cevaplar olumsuzdur gereken ilgiyi gösterdikleri icin koç gurubuna anlamlı manada teşekkür ediyorum anlayan anladı…

  77. yakup doğan diyor ki:

    yaklaşık 2 haftadır buzdolabımız bozuk ses geliyor koku yapıyor kullanamıyoruz . servis geldi hiç bir şey yapmadan gitti gereken parça geç gelir dedi ama sırada varmış bize gelene kadar napıcaz mağduruz sonuçta buzdolabı gerekli bir ürün bu duruma müdahale etmenizi istiyoruz gerekeninin yapılmasını arz ediyoruz . şimdiden teşekkürler cevabınızı bekliyorum ..

  78. SİNAN KILIÇ diyor ki:

    2006 yılında almış olduğum BEKO markalı nofrost dolabım 7 yıl garantili olarak alındı.Garanti süresi içerisinde
    iki defa buzluk kısmındaki bütün rezistanlar değiştirildi.Değiştirilme nedeni ise, buzluk kısmında aşırı buzlanmadan dolayı plastik aksamlar çatlamakta ve aşırı rahatsız edici sesle çalışmaktaydı.Yaklaşık iki ay önce dolabın garanti süresi bitti.Ancak buzluk kısmında müzmin buzlanma yine oluştu,gürültülü işkence sesi tekrar başladı.Servise başvurdum rezistanlar tekrar değişti ve değişmesine rağmen buzlanma hale devam etmekte,bu değişme oyunu ne zaman sona erecek ve buzlanma neden oluşur.Saygılar,cevap bekliyorum.(Adana’dan arıyorum,İstiklal servisinde servis kayıtlarım mevcuttur.)

  79. SİNAN KILIÇ diyor ki:

    2006 yılında almış olduğum BEKO markalı nofrost dolabım 7 yıl garantili olarak alındı.Garanti süresi içerisinde
    iki defa buzluk kısmındaki bütün rezistanlar değiştirildi.Değiştirilme nedeni ise, buzluk kısmında aşırı buzlanmadan dolayı plastik aksamlar çatlamakta ve aşırı rahatsız edici sesle çalışmaktaydı.Yaklaşık iki ay önce dolabın garanti süresi bitti.Ancak buzluk kısmında müzmin buzlanma yine oluştu,gürültülü işkence sesi tekrar başladı.Servise başvurdum rezistanlar tekrar değişti ve değişmesine rağmen buzlanma hale devam etmekte,bu değişme oyunu ne zaman sona erecek ve buzlanma neden oluşur.Saygılar,cevap bekliyorum.(Adana’dan arıyorum,İstiklal servisinde servis kayıtlarım mevcuttur.) 0535 973 68 00

  80. musa demirkapu diyor ki:

    Antalya merkezde ikamet eden birisi olarak garanti kapsamında arçelik marka klima yedek parçası olmadığı bildirilerek 1 haftadır oyalanmış bulunmaktayız. kıtalar arasında günlük kargo iletişimi olan bugünün dünyasında arçelik gibi servis agı ve yedek parça garantisi ile övünen bir markada karşılaştıgımız bu durum içler acısı önce klima arıza için randevu alıyorsunuz sonra lütfen dikkat edin antalya merkezde klima yedek parçası bulunmadıığı bölgeden yedek parça isteneceği söylenerek bir hafta sonra geleceği ifade ediliyor 1 hafta sonra servisten aranıyorsunuz parça geldiği belirtilerek saat 16 -19 arası evde olmanız isteniyor saat 19 servisi arıyorsunuz aldığınız cevap parça eksik gelmiş .. koç gibi müşteri odaklı marka anlayışı

  81. ahmet kara diyor ki:

    bu zamana kadar son 10 yıl içinde aldığım ürnlerden memnun değilim.
    arçelik yada beko farketmiyor.
    4 yıl içinde 2 adet ankstre oca değiştim:
    ilk aldığım ocak çakmak kısımında arıza vermeye başladı sonrasın çeverme düğmesi ( çeşmesi kitlendi
    servis aldı gerekli arızyı giderdikten sonra
    tekrar arıza yaptı tekrar gitti kaportası farklı bir marka olarak geri geldi..
    sonrasın da devam ettik kullnmaya bir kaç ay sonra kaz kaçağı verdi ve servise şekkyette bulundum.
    ankstra gri ocak olarak sıfırı geldi …
    memnun kaldım değişimden dolayı
    ve bir ay sonra arıza yaşadım çakmak kısımında zamnal çeşmede kitlenme oldu servis tekrar geldi
    çeşmeti değiştiler..
    sonra tekrar çeşme arızalandı.. servise gittiğimde garantisi dolmuştu ben bu zamna aşmında sürekli arızalarla uğraştım can güvenlğim bile yoktu servisinizi müraccat ettim bir çeşme arızasına bendne 70 tl para istediler 2 çeşme bozuk 140 tl oluyor ocağı ocak kaç paraki ben o parayı verecem hiç tat alamadığım ürünüzden nalet olsun diyorum artık o tarz marka alamam…

    ilkadım samsun selhiye şubesindeki beko servisnde kayıdım bulunmaktadır
    bakın kayıtlar kaç adet benm adıma satış yapılmış…
    5 den fazla buz dolabı 5 den fazla ocak çamaşır makinası bulaşık makinası kolundan tuutmuzu sizie getirmekler hata etmişiz bu dakkadan sonra ne servis anlayışınız nede sizin ürünüzzüü almak istemyorum ve paylaşım sitelrinde sürkeli dile getirmektende kaçınamayacağım…

    0544 614 72 08 Ahmet kara

  82. halil hasbolat diyor ki:

    defalarca servisini aramama rağmen her seferinde yetkili kişilerle görüşülüp tekrar bana döneceklerini söylediler hiçbir zaman geri dönüş olmadı. ben 1 yıldır klima kullanıyorum diyemiyorum keşif yapılmadan geldiler taktılar aldıktan 1 ay sonra arıza verdi 3 kez servise götürüldü ve her seferinde aynı sorunla karşılaştık ürün değişimi yapılması gerekırken bunu da yapmadılar ve garantisi daha bitmedi ama beko yetkili servisleri bunu umursamıyor bile size kalan tek çare hakkınızı yasal yollardan aramak kalıyor artık bende en son bekoyu mahkemeye vereceğim böyle bir marka olamaz kimseye tavsiye etmiyorum ve uzak durmalarını öneriyorum .

  83. şükrü yüce diyor ki:

    ben bekodan televizyon buzdolabı çamaşır makinesi bulaşık makinesi aldım dünya markası dediler adı batsın alalı 6 sene oldu bir buzdolabına 60 sefer geldiler dolabın her yeri değişti bir gövdesi değişmedi bir daha bozulursa televizyoncuları çağarıp buzdolabını balkondan aşşağı atacam ve bu markayı kimseye tavsiye etmiyorum

  84. Dinçer ÖNKAL diyor ki:

    Ben KIRŞEHİR Kaman ilçesinden 24.07.2013 tarihinde beko servisine derin dondurucu arıza bildirdim geldiler servis götürdü aradım kompüröseri bozulmuş dediler bugün 10 ncu gün aradım parça gelmedi dediler malzemelerimin hepsi bozuldu beko servisi müşterilerine böylemi hizmet sunuyor saygılar

  85. emrah altaş diyor ki:

    beko kayseri yetkili servisini 5 kere aramama rağmen yeni almış olduğum bulaşık makinamı bağlattıramadım. sürekli olarak aynı cevabı almaktayım şimdi gelecekler şimdi gelecekler ….beko marka hiçbirşey tavsiye etmiyorum satarken iyi fakat satış sonrası hizmetleri kesinlikle beğenmiyorum resmen dalga geçiliyoruz

  86. şafak diyor ki:

    beko marka buzdolabımı 7 yıldır kullanıyorum 1 ay önce arıza yaptı dolap sogutmuyodu f0 arızası veriyodu servis çagırdık sözde tamir etti fakat dolap yine sogutmadı 1 gün sonra tekrar f0 arızası verdi 2-3 kere daha geldi sensörleri degiştirdi bunun karşılıgında benden 200tl para aldı ama dolap yinede sogutmadı hala aynı bugün yine geldiler[05.08.2013]arıza başka yerden çıktı tamir için 135tl daha istediler bu nebiçim iş ahlakı arızayı bulamıyolar yanlış parça degiştiriyolar faturayı bize kesiyolar bizim anlımızda enyimi yazıyo bununla ilgili kime şikayet etcez bana bildirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler


*